Ny i gruppen - Hej !
Fra : LeneMarlen

Dato : 16-10-03 15:47

Hej alle i denne gruppe.

En lille præsentation!
Jeg har læst med længe, men har nu lyst til at blande mig lidt i
debatten ind i mellem.

Jeg er kvinde, 37 år, og sex er et emne der interesserer mig MEGET, men
også forskellighederne mellem mænd og kvinder, syntes jeg er gode at
læse om.

Jeg føler jeg "kender" mange af jer, men sådan er det vel ofte, når man
læser det hele, fra jer alle.

Jeg var også aktiv læser for en 3-4 år siden, og har kigget langt efter
Peder Vendelbo Mikkelsen og Tomas O. som var meget aktive skribenter
dengang, men tilsyneladende ikke mere.. øv.

Venlig hilsen
LeneMarlen

Fra : Arne Jensen

Dato : 16-10-03 17:21

On Thu, 16 Oct 2003 16:46:46 +0200, "LeneMarlen"
<lenemarlen@jubiimail.dk> wrote:

>Jeg er kvinde, 37 år, og sex er et emne der interesserer mig MEGET, men
>også forskellighederne mellem mænd og kvinder, syntes jeg er gode at
>læse om.

Jamen hjertens velkommen.
Sex er vel et emne der interessere de fleste voksne mennesker:)

>Jeg føler jeg "kender" mange af jer, men sådan er det vel ofte, når man
>læser det hele, fra jer alle.

Sådan vil det ofte være ja.. Jeg er dog nok en af de brugere af
gruppen du ikke kender så godt da jeg har en tilbøjelighed til ikke at
skrive så meget, og ofte holder lange pauser fra gruppen.

>Jeg var også aktiv læser for en 3-4 år siden, og har kigget langt efter
>Peder Vendelbo Mikkelsen og Tomas O. som var meget aktive skribenter
>dengang, men tilsyneladende ikke mere.. øv.

Jeg tror at både Tomas og Peder har nået det punkt som mange af os til
tider når.. Nemlig at vi føler det er de samme emner der bliver
diskuteret om og om igen, og det er det vel dybest set også. Så er en
pause fra gruppen tiltrængt ind imellem.

På samme måde har jeg en tendens til at hoppe ud og ind af gruppen.

Venligst
Arne

Fra : H.O

Dato : 16-10-03 19:14

"LeneMarlen" <lenemarlen@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Peder Vendelbo Mikkelsen og Tomas O. som var meget aktive skribenter
> dengang, men tilsyneladende ikke mere.. øv.

jamen velkommen til da...

Siden du har været her sidst er der kommet et optagelsesritual. Du skal bare
lægge et nøgenbillede af dig selv ind på dk.binaer.erotik.nordisk. Så lover
vi at tage dig seriøs... ;)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-03 08:34

LeneMarlen skrev:

Hej Lene

> Jeg var også aktiv læser for en 3-4 år siden, og har kigget langt
> efter Peder Vendelbo Mikkelsen og Tomas O. som var meget aktive
> skribenter dengang, men tilsyneladende ikke mere.. øv.

Jeg beklager, men ting udenfor usenet kræver mere og mere af min op-
mærksomhed, så jeg har fået mindre tid til at deltage i gruppen og i
gruppens sociale aktiviteter ude i det store blå rum.

Men, jeg kigger da i gruppen stort set dagligt.