Ordsprog og citater
Fra : Paul

Dato : 15-10-03 10:44

Hvordan vover man at overlade hele opdragelsen af den næste generation til
forældre, der ikke ejer nogen anden påviselig kvalifikation hertil end et
velgennemført samleje?

Eva Moberg

Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig.

Ebbe Mørk

Så længe en kvinde har smut i øjnene, er der ingen mænd, der lægger mærke
til, at hun har rynker under dem.

Dolores del Rio

Jeg har svært ved at vænne mig til de nye tider. Jeg kan huske, da luften
var ren, og sex var noget smudsigt.

George Burns

Jeg forstår at vi må være yderst respektfulde over for kvindens øre, for det
er det eneste kyske hun har.

Honoré de Balzac

Det gælder ikke om at finde en pige, man vil gå i seng med, men om at finde
en, man har lyst til at stå op med.

Jens Locher

En gentleman er en mand, som kan læse en kvindes tanker og alligevel ikke
følger hende hjem.

John Barrymore

Mænd begræder, hvad de har tabt, kvinder hvad de ikke har fået.

Josh Billings

At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det.

Malcolm Muggeridge

Når en kvinde forlader en mand, har hun sandsynligvis fået nok af ham -
eller for lidt.

Marcel Aymé

Mange mænd er faldet for en kvinde, når lyset har været så dårligt, at han
aldrig ville have købt en habit under lignende forhold.

Maurice Chevalier

Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker, må man selv have en
god hånd.

Monrad/Rislund

En smuk kvinde behager øjet, en god hjertet. Den ene er en juvel, den anden
en skat.

Napoleon Bonaparte

Man må vælge mellem at elske kvinder og at forstå dem.

Nicolas Chamfort

Husk at leve mens du gør det, husk at elske mens du tør det.

Piet Hein

Jeg er sådan en slags passiv sadist. Sådan en blød mand der ikke tager
opvasken.

Povl Erik Carstensen

Det er ikke ret og rimeligt, at så mange mennsker mister livet ved et
ulykkestilfælde. De fleste kan takke et ulykkestilfælde for deres liv.

Robert Lembke

Kvindens forfængelighed er roden til al erotik.

Sigurd Hoel

Det er kun pæne piger, der skriver dagbog - de slemme har ikke tid.

Talullah Bankhead

Jeg har forsøgt mig med forskellige former for sex. Den almindelige stilling
gør mig klaustrofobisk. Og af de andre får jeg enten hold i nakken, eller
kæben går af led.

Talullah Bankhead

Modsig aldrig kvinden, hold en pause, og hun modsiger sig selv.

Ukendt

At blive skilt, fordi man ikke elsker sin mand, er næsten lige så fjollet
som at gifte sig, fordi man gør.

Zsa Zsa Gabor

Sexappeal er kunsten at gøre mændene nysgerrige efter det, de allerede
kender.

Zsa Zsa Gabor

Hellere en god trekant, end en ond cirkel.

Ukendt

Fra : Grooseneck

Dato : 15-10-03 20:41

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i melding
> [...]
> kender.
>
> Zsa Zsa Gabor
>

> Hellere en god trekant, end en ond cirkel.

En mand der ikke har sett en kvindes mørke side, er enten meget heldig eller
svært ung og uerfaren...

Fra : Polgara

Dato : 16-10-03 19:44

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> En gentleman er en mand, som kan læse en kvindes tanker og alligevel ikke
> følger hende hjem.

Nej, en gentleman er en mand, som kan læse en kvindes tanker og alligevel
_nøjes_ med at følge hende hjem

Fra : PerX ...

Dato : 19-10-03 23:35

In article <3f8ee801$0$9790$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
polgara@mail.dk says...
> "Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej, en gentleman er en mand, som kan læse en kvindes tanker og alligevel
> _nøjes_ med at følge hende hjem

Jeg troede en gentleman var en mand som altid husker en kvindes
fødselsdag men aldrig hendes alder? :)

Fra : nusle

Dato : 19-10-03 23:39

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg troede en gentleman var en mand som altid husker en kvindes
> fødselsdag men aldrig hendes alder? :)

Jeg troede en gentleman var en mand som lagde sig
på den våde plet bagefter

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 19-10-03 23:54

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Jeg troede en gentleman var en mand som lagde sig
> på den våde plet bagefter

Ikke hvis damen sluger...

Fra : nusle

Dato : 20-10-03 00:04

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ikke hvis damen sluger...

Så er en gentleman, en mand som kysser godnat med
tungen

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 20-10-03 00:20

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Så er en gentleman, en mand som kysser godnat med
> tungen

Ja, eller "snowball'er"....

Fra : PerX ...

Dato : 21-10-03 03:11

In article <3f9312e5$0$9821$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
> ikke

> alligevel

> Jeg troede en gentleman var en mand som lagde sig

/me konstatere beskæmmet at ethvert forsøg på at hæve tonen slår gruelig
fejl her inde *G*