billige kondomer
Fra : Jokum

Dato : 14-10-03 11:44

Hvor bestiller i kondomer over nettet?

Jeg synes der er mange skumle e-shops på nettet uden navn eller adresse på
sælger. Men nogle af dem er også meget billige, mens de lidt mere
strukturerede sites er dyre.

Derfor, erfaringer savnes..

Fra : Allan

Dato : 14-10-03 17:56

www.ekondomer.dk bestiller tit ved dem de er fine

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-10-03 08:40

"Jokum" <jokum@yahoo.com> writes:

> Hvor bestiller i kondomer over nettet?

Tjah.. De er godt nok ikke specielt billige, men jeg køber tit hos
http://www.kondomaten.dk - det er nemt, de har et rimeligt udvalg,
forsendelsen gratis og de leverer meget hurtigt.

--
Ole Hansen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-10-03 14:18

On Tue, 14 Oct 2003 12:43:43 +0200, "Jokum" <jokum@yahoo.com> wrote:

>Hvor bestiller i kondomer over nettet?
>
>Jeg synes der er mange skumle e-shops på nettet uden navn eller adresse på
>sælger. Men nogle af dem er også meget billige, mens de lidt mere
>strukturerede sites er dyre.

Handler selv hos Kondoamten.dk samt aids-info.dk. Fair priser og jeg har
aldrig haft nogle problemer med at varene udeblev.
Flemming Jacobsen

Fra : Trolle

Dato : 16-10-03 18:00

Må jeg have lov at foreslå www.homoware.dk

Selvom vores målgruppe er bøsser har vi masser af heterokunder, der handler
hos os fordi vi har det største udvalg af kondomer billigst.
Ved godt at det er lidt reklameagtigt, men synes lige I skulle vide det.

Mange hilsner fra
Troels Rickers Larsen