Næste DSS komsammen..
Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-03 21:49

Hej Rødder.

Hvornår er næste DSS komsammen? Noget planlagt i det hele taget? Nogen
mulighed for at deltage.

Jeg mindes at der findes/fandtes en DSS-hjemmeside. Gør der stadig det?
Adresse?

Det var alt for nu - hygge (og måske på gensyn).

M.v.h.

Fra : Jokum

Dato : 14-10-03 10:19

> Hvornår er næste DSS komsammen? Noget planlagt i det hele taget? Nogen
> mulighed for at deltage.

Lyder lidt som svingerparty/bunkepul..

Fra : nusle

Dato : 14-10-03 10:40

"Jokum" <jokum@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Lyder lidt som svingerparty/bunkepul..

Pjat!

mange hilsner
nusle

Fra : Babba-Papa

Dato : 14-10-03 20:15

On Tue, 14 Oct 2003 11:39:51 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>"Jokum" <jokum@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Pjat!

Nå, så gider jeg ikke....*LOL*

- -
Babba-Papa

Fra : nusle

Dato : 14-10-03 21:44

"Babba-Papa" <2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nå, så gider jeg ikke....*LOL*

Hva' er der nu galt med fede snakke, en lidt snaldret stemning,
evt. et par danse, god musik og måske en lille flirt??????

*Hrrrmmppppffff*

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 22:39

On Tue, 14 Oct 2003 22:43:53 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>Hva' er der nu galt med fede snakke, en lidt snaldret stemning,
>evt. et par danse, god musik og måske en lille flirt??????

hø hø du snakker flirt gør du jeg kan_fint_huske din sidste flirt til
sligt kom sammen ..... jeg stadigt tinitus efter dig og Peder fackede
et asmatisk andfald i sterio :)))

Nå men hvis mit hus falder på plads og ellers står op så holder jeg en
Åben en i stir havelse for dss og mine gamle -& andre venner .........
en spænende kombinasion men det bliver først til maj nærste år.
--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 00:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> hø hø du snakker flirt gør du jeg kan_fint_huske din sidste flirt til
> sligt kom sammen ..... jeg stadigt tinitus efter dig og Peder fackede
> et asmatisk andfald i sterio :)))

Det bliver bare aldrig glemt, hva' *G*

Den stakkels mand blev overfaldet - du kan ikke være
bekendt at afsløre mig som sådan en der bare kaster
mig over den jeg begærer på den måde (men jeg tror
nok (håber), at han kunne lide det )

> Nå men hvis mit hus falder på plads og ellers står op så holder jeg en
> Åben en i stir havelse for dss og mine gamle -& andre venner .........
> en spænende kombinasion men det bliver først til maj nærste år.

Lyder hygsomt - hvis jeg kan - så kommer jeg *S*

mange hilsner
nusle

Fra : Henrik B.

Dato : 15-10-03 15:40

nusle wrote:
:: Lyder hygsomt - hvis jeg kan - så kommer jeg *S*

Plejer du da ikke det? ))

M.v.h.

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 22:42

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> :: Lyder hygsomt - hvis jeg kan - så kommer jeg *S*
>
> Plejer du da ikke det? ))

Jeg er ikke så heldig at mine børn har en far, der ret faktisk
er _far_, så jeg har som sådan aldrig børnefri - godt nok
er de blevet større, men det fungerer kun med at de er
alene hjemme, hvis den ældste er her, og det er han ikke
altid (det ligger lidt stramt med barnepiger *S*).

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 16-10-03 02:22

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alene hjemme, hvis den ældste er her, og det er han ikke
> altid (det ligger lidt stramt med barnepiger *S*).

Hej Nusle du overså vis dobbelheden i dit udsagn *GGGG*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 16-10-03 08:26

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hej Nusle du overså vis dobbelheden i dit udsagn *GGGG*

Ikke drille, ikke drille - jeg fattede den først bagefter,
skal vi ikke bare sige jeg var træt *gaaaaaab*

Mange hilsner
nusle, som enhver vist snart må være klar over har ferie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-10-03 21:14

On Wed, 15 Oct 2003 01:05:51 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Det bliver bare aldrig glemt, hva' *G*

nope !

>Den stakkels mand blev overfaldet - du kan ikke være
>bekendt at afsløre mig som sådan en der bare kaster
>mig over den jeg begærer på den måde (men jeg tror
>nok (håber), at han kunne lide det )

ja enten så ku han eller så bør han straks komme til lægen og få
undersygt sine lunger - indrømmet han har aldrig helt været den samme
efter

>Lyder hygsomt - hvis jeg kan - så kommer jeg *S*

det ka du !!!

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 22:43

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> nope !

> det ka du !!!

I'll do my very best - og så har du sikkert ret.

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-10-03 22:57

On Wed, 15 Oct 2003 23:42:49 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>I'll do my very best - og så har du sikkert ret.

jasmen du ved godt når jeg BESLUTTER MIG FOR at du skal komme så
kommer du jo sidste gang tog du jo med frivilligt da det ellers var
med udsiigt til at blive rullet ind i et tæppe ;)

også skal jeg simpelthen af båd ene video film og en alm foto montage
af din toilet taske ....aldrig i mit liv har jeg set noget så
organiseret på så lidt plads DER VAR TAGET HØJEDE FOR alt ....selv det
faktum at jeg havde glemt min tandbørste og jeg have faktisk en helt
sort skrælle sæk med hjemme fra med hvad man nu skulle bruge ....

Fra : nusle

Dato : 15-10-03 23:07

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej din dejlige mand ,

> jasmen du ved godt når jeg BESLUTTER MIG FOR at du skal komme så
> kommer du jo sidste gang tog du jo med frivilligt da det ellers var
> med udsiigt til at blive rullet ind i et tæppe ;)

Nå, ja - det er også rigtigt. Jeg føler mig stadig snydt,
jeg har aldrig prøvet tæppe-s/m *LOL*

> også skal jeg simpelthen af båd ene video film og en alm foto montage
> af din toilet taske ....

Jeg ved altså ikke om jeg tør komme så - jeg er slet
ikke så organiseret mere *G*

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-10-03 15:38

On Thu, 16 Oct 2003 00:07:12 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>Hej din dejlige mand ,

Ditto du kvinder ;)

>Nå, ja - det er også rigtigt. Jeg føler mig stadig snydt,
>jeg har aldrig prøvet tæppe-s/m *LOL*

Nååe det kan sgu snart blive organiseret ;)

>Jeg ved altså ikke om jeg tør komme så - jeg er slet
>ikke så organiseret mere *G*

Nahh men jeg regner da med at få Steen rullet ind fra fyn så mon ikke
det kan gøre det ;) ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-10-03 22:23

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message

> [...]

Hva' er der nu galt med fede snakke, en lidt snaldret stemning,
evt. et par danse, god musik og måske en lille flirt??????

Jeg havde tænk mig at stille op til en af festerne for at få sex med Søs
(hun sagde selv at hun var sutte ekspert)
men hun er nu netdø, så en ved ikke rigtigt----
MvH Steen

Fra : Dennis Jensen

Dato : 14-10-03 13:16

Hej

Hvad er DSS??

Fra : Arne Jensen

Dato : 14-10-03 13:26

On Tue, 14 Oct 2003 14:16:11 +0200, "Dennis Jensen"
<fam.jensen@webspeed.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad er DSS??

Et helt viiiiildt frisk gæt:

Dk.Snak.Seksualitet

:)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-10-03 13:55

"Arne Jensen" <Anden@dammen.sydfyn.dk> skrev i en meddelelse

> Et helt viiiiildt frisk gæt:
>
> Dk.Snak.Seksualitet
>
> :)

Rigtigt gættet. Det var lidt mere tvetydigt tidligere, da emnet også kunne
diskuteres i dk.snak.snik.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-03 19:14

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> skrev:

> Rigtigt gættet. Det var lidt mere tvetydigt tidligere, da emnet også
> kunne diskuteres i dk.snak.snik.

Det er dss2.

Mark

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-10-03 22:28

> Et helt viiiiildt frisk gæt:
>
> Dk.Snak.Seksualitet

Den lækreste steg i DSS er ham her;
http://home19.inet.tele.dk/wastland/test/profiler/steen_j.htm

Er han ikke bare dejlig?
MvH Steen

Fra : Andropov

Dato : 15-10-03 16:03

Henrik skrev:

>Plejer du da ikke det? ))

Det kan man måske af og til være for mange gange at komme for en kvinde :)