Sybian
Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 08-10-03 16:00

Hvad er en Sybian ??

James

Fra : Zeki

Dato : 08-10-03 16:36

> Hvad er en Sybian ??

En lesbisk kvinde fra Syrien!

Nej, det er vist en slags ridedildo.

Fra : A.Barney

Dato : 08-10-03 18:37

jamesgarner@mailme.dk wrote:
> Hvad er en Sybian ??
>
> James

http://www.sybian.com/

Hvis du søger på .jpg filer og/eller .mpeg filer med søgeordet "sybian"
kan du også se den i brug. Så engang et tysk tv-program, hvor en
frivillig stillede op til et "prøveridt". Det så temmelig godt ud -
ihvertfald fik hun den største orgasme jeg nogen siden har set. Jeg har
også læst et sted, at den har været brugt i swingerklubber i USA, men
erfaringerne var, at mange kvinder kun havde et "one night stand" med
den - orgasmerne var simpelthen for kraftige (hvem der nu kan forstå det
)

Andreas

Fra : DaneX

Dato : 08-10-03 19:21

> [...]
> erfaringerne var, at mange kvinder kun havde et "one night stand" med
> den - orgasmerne var simpelthen for kraftige (hvem der nu kan forstå det

Jeg har et langt klip med en der tager sig en tur på sådan en.
Tror det er et i Real Butt serien...

Og ja hun får sig i hvert fald nogle ordentlige orgasmer... Var ret
overrasket da jeg så den første gang.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 09-10-03 13:20

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et langt klip med en der tager sig en tur på sådan en.
> Tror det er et i Real Butt serien...
>
> Og ja hun får sig i hvert fald nogle ordentlige orgasmer... Var ret
> overrasket da jeg så den første gang.

Kan du ikke poste det klip i binaer ?

Per

Fra : DaneX

Dato : 09-10-03 14:45

> Kan du ikke poste det klip i binaer ?

Nu er det et klip på 154 MB, så det vil jeg ikke.

Men du kan søge på "real butts megan", "real butts jade" eller bare "sybian"
i et af de mange P2P programmer som Kazaa, Emule, E-donkey osv...

/DaneX

Fra : Per, Odense

Dato : 10-10-03 13:40

DaneX, <no@way.com>
skrev i bm3ooe$d0k$1@news.cybercity.dk, bl.a. (forkortet):

> [...]
>
> Men du kan søge på "real butts megan", "real butts jade" eller bare
> "sybian" i et af de mange P2P programmer som Kazaa, Emule, E-donkey

Uhhh, ret voldsomme orgasmer..............
Det ser ud til at dyret virker, en skam det er så dyrt. (Eller måske meget
godt - den er vist svær at konkurere med)

--
MVH Per, Odense
Molly (Vizsla):

Fra : Angus

Dato : 10-10-03 14:37

> [...]
> Det ser ud til at dyret virker, en skam det er så dyrt. (Eller måske meget
> godt - den er vist svær at konkurere med)

Hej Per.
Er du uddannet radiomekaniker hos Fona i Odense
Mvh
Lars

Fra : Per, Odense

Dato : 10-10-03 14:52

Angus, <lars@invalid.dk>
skrev i 3f86b5e0$0$54808$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):

> Hej Per.
> Er du uddannet radiomekaniker hos Fona i Odense
> Mvh
> Lars

Det begynder jo at ligne et kontaktbureau det her - så før vi bliver smidt i
en anden gruppe..................
Ja, 1972
(Spændt på hvilken Lars)

--
MVH Per, Odense
Molly (Vizsla):
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=96901&kode=
Ved svar fjern "Box" fra adressen.

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-03 11:01

"Per, Odense" <per.dk@mailbox.dk> wrote in message
[...]

Ja pas på netbetjent Bo Wamling han kan godt blive temlig sur hvis der er
nogen unøjagtigheder
MvH Steen
De andre betjente er så vidt vides gået på pension
MvH Steen

Fra : Per, Odense

Dato : 11-10-03 13:50

Steen Johansen, <steen.belle@post.tele.dk>
skrev i 3f87d52d$0$27452$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
> der er nogen unøjagtigheder
> MvH Steen
> De andre betjente er så vidt vides gået på pension

Bare han ikke tager mit PC-kørekort

--
MVH Per Herholdt, Odense

Fra : Per, Odense

Dato : 11-10-03 13:59

Per, Odense, <per.dk@mailbox.dk>
skrev i 3f87fc73$0$54822$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> Steen Johansen, <steen.belle@post.tele.dk>
> skrev i 3f87d52d$0$27452$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, bl.a.
> (forkortet):
>
> Bare han ikke tager mit PC-kørekort

For at komme lidt tilbage til gruppens emne - ved du om han har
uniform....og måske håndjern???

Fra : Henning

Dato : 11-10-03 15:25

Per, Odense wrote:

> For at komme lidt tilbage til gruppens emne - ved du om han har
> uniform....og måske håndjern???

Jeps, men jeg optræder nu kun i civil, men til gengæld
bruger jeg så bælter, hånd og fodremme, samt sprøjter
med beroligende midler til at passifisere folk med, efter
at have taget føregreb etc. på dem, men privat er jeg
kun interesseret i at udøve magt over kvinder, så......
Du må finde en anden der vil kanøfle dig, Hanne L.
er vist ret barsk, *GGG*

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 21:02

Henning skrev

> [...]
> kun interesseret i at udøve magt over kvinder, så......
> Du må finde en anden der vil kanøfle dig, Hanne L.

Har været *S*. Jeg tror nu mere, jeg er til m-siden, selvom
jeg har fået at vide af to, der har prøvet det, at jeg er god
og overbevisende som S-er. Jeg har ikke lysten til den
side lige nu. Måske hænger det sammen med forliste
parforhold, selvom det ikke umiddelbart ser ud til at have
noget med hinanden at gøre. Bare min egen fornemmelse.
Jeg føler i hvert fald, at presset er lettet, hvad det angår.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 12-10-03 10:20

"Per, Odense" <per.dk@mailbox.dk> wrote in message news:<3f87fc73$0$54822$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Steen Johansen, <steen.belle@post.tele.dk>

> Bare han ikke tager mit PC-kørekort

HVA FANDEN ER DET FOR NOGET FORDRUKKEN OT-VRØVL
KA I SÅ SE AT FIS OVER I EN ANDEN GRUPPE!!
SÅN NOGEN WAMLINGE!!
NATBETJENT JAMES.

Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 09-10-03 13:42

"DaneX" <no@way.com> wrote in message news:<bm1kj5$iit$1@news.cybercity.dk>...
> [...]

Jeg kunne godt tænke mig at se det tvklip
Er der mon nogen som kan finde frem til det?

Er der mon nogle piger her som 'kender' sådan en sybian? Eller nogen
som kunne tænke sig at prøve?

James

Fra : Henning

Dato : 09-10-03 15:44