Kys og aids ?
Fra : Sarah

Dato : 05-10-03 02:07

Kan man få AIDS ved at kysse en fyr ?

Sarah
13 år

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-03 05:42

"Sarah" <SL@au.dk> skrev :

>Kan man få AIDS ved at kysse en fyr ?

Nej.
--
Knud

Fra : pet detektive

Dato : 05-10-03 10:14

> >Kan man få AIDS ved at kysse en fyr ?
>
> Nej.
> --
> Knud

Nej....og dog!! hvis det er et laaaangt kys hvor i udveksler over 2 liter
spyt er der en minnimal chance.... men det er mere realistisk at få 7
rigtige i lotto

Fra : Mette

Dato : 05-10-03 11:58

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej....og dog!! hvis det er et laaaangt kys hvor i udveksler over 2 liter
> spyt er der en minnimal chance.... men det er mere realistisk at få 7
> rigtige i lotto

Og den minimale risiko er det selvfølgelig kun, hvis den anden er smittet
med HIV i forvejen. Hiv/Aids er ikke noget, der bare opstår.

Fra : Grooseneck

Dato : 05-10-03 19:10

"Mette" <nospam@hotmail.com> skrev i melding

> "pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og den minimale risiko er det selvfølgelig kun, hvis den anden er smittet
> med HIV i forvejen. Hiv/Aids er ikke noget, der bare opstår.

Hva da med oralsex ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-03 19:47

"Grooseneck" <spam.me@after.you.hang.your.self> skrev :

>Hva da med oralsex ?

Også meget ringe chance for at blive smittet.

Nen, hvis der er rifter i pikken og du har sår i mundhulen, så er
der en meget lille mulighed.

Så vidt jeg ved, så er der ingen blevet smittet ved at sluge
sperm.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 05-10-03 19:53

> Nen, hvis der er rifter i pikken og du har sår i mundhulen, så er
> der en meget lille mulighed.
>
> Så vidt jeg ved, så er der ingen blevet smittet ved at sluge
> sperm.

der må vel gælde en 2 litters regl der også ????

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 05-10-03 20:03

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> der en meget lille mulighed.
>
> Så vidt jeg ved, så er der ingen blevet smittet ved at sluge

Ifølge Sexlinien er chancen der hvis man er "slikkeren/sutteren" i oralsex.

http://www.sexlinien.dk/brevkasse/faq.asp?faqid=89&kid=6

Iøvrigt mener jeg at have hørt at chancen for at blive smittet med HIV i
Danmark (hvis man færdes i et tilnærmelsesvis normalt miljø) er den
samme som chancen for at blive skudt ned på Strøget i København af en
tilfældig forbipasserende mand. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er
sandt?

mvh
Johan

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-10-03 08:59

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse news:blppsm$p5e$1@sunsite.dk...

> [...]
> samme som chancen for at blive skudt ned på Strøget i København af en
> tilfældig forbipasserende mand. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er

Hvad er "et tilnærmelsesvis normalt miljø" kan DU svare på det
Hans/Hvidovre

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 06-10-03 18:30

> [...]
> samme som chancen for at blive skudt ned på Strøget i København af en
> tilfældig forbipasserende mand. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er

Der er sikkert sandt *hvis* man ellers husker at beskytte sig og tage sin
forholdsregler....

-Michael.

Fra : Jokum

Dato : 05-10-03 21:58

"Sarah" <SL@au.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få AIDS ved at kysse en fyr ?
>

> Sarah
> 13 år

Det er godt gået at komme ind på universitetet som 13-årig..

Fra : Rasmus

Dato : 19-10-03 10:03

"Jokum" <jokum@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Sarah" <SL@au.dk> skrev i en meddelelse

> Det er godt gået at komme ind på universitetet som 13-årig..

Tja - men det er jo i Århus, do - *G*