Kvinden skal tie i håndboldkamp :)
Fra : Andropov

Dato : 03-10-03 14:09

Her er lidt om den stygge Anja i ekstrabladet på nettet :)

Frygtede Anja ville gå på mig

HÅNDBOLD: Topdommer rystet over Slagelse-trænerens uanstændige
opførsel

Af Finn Stilling - 11:30 - 3. okt. 2003

- Det var en grusom oplevelse. Jeg har aldrig været med til noget
lignende.

Den internationale topdommer Henrik la Cour Bruun var rystet dagen
efter at have givet Anja Andersen det røde kort i Slagelses pokalkamp
mod Ikast/Bording.

Slagelse-træner Anja Andersen har fået tre spilledages karantæne som
konsekvens af det røde kort, hun fik i pokalkvartfinalen i håndbold
mod Ikast/Bording i onsdags.

Dansk Håndbold Forbund betegner Anja Andersens optræden som grov,
truende og usportslig over for dommerne.

Ud over de tre spilledages karantæne har klubben fået en bøde på 2000
kroner.

Fra : Babba-Papa

Dato : 03-10-03 18:50

On 3 Oct 2003 06:08:36 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Her er lidt om den stygge Anja i ekstrabladet på nettet :)

Yadi-yadi-yadi....en masse om damehåndbold.

Æhhh, hvad har det med denne nyhedsgruppe at gøre ?

Med mindre du prøver at antyde at Anja får for meget slik og for lidt
jern.....*GG*
- -
Babba-Papa

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 03-10-03 21:21

Babba-Papa wrote:

> Yadi-yadi-yadi....en masse om damehåndbold.
>
> Æhhh, hvad har det med denne nyhedsgruppe at gøre ?
>
> Med mindre du prøver at antyde at Anja får for meget slik og for lidt
> jern.....*GG*

Hun er da ikke en kvinde, men en mand, er hun ikke?

Og lesbisk? Det kender jeg ikke noget til, men er hun lesbisk?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-10-03 22:31

On Fri, 03 Oct 2003 19:50:01 +0200, Babba-Papa
<2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> wrote:

>Med mindre du prøver at antyde at Anja får for meget slik og for lidt
>jern.....*GG*

jeg tror sgu ikke hun har fået noget Jern - max en strapon :)

--

Mv.
Bo M Mogensen

til kamp imod den der vræler & brokker sig mest har ret:
Sms BB 118 til 1231
Ring 90 500 118

Fra : Andropov

Dato : 03-10-03 20:12

Babba-pappa skrev:

> [...]

>Æhhh, hvad har det med denne nyhedsgruppe at gøre ?

>Med mindre du prøver at antyde at Anja får for meget slik og for lidt

Mia Hundvin har fundet ud af at jern er bedre end slik :)