BigBrother, menstruation
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-10-03 14:22

Hej

Hvor længe er det de skal være i BB-huset? Jeg har aldrig set det og
jeg har ikke planer om det, men jeg kom til at se på hvad de
forskellige har med og jeg undrede mig gevaldigt.

Tanja har f.eks. ingen tandbørste med, ingen p-piller, men heller
ingen tamponer/bind. Hvordan har hun dog tænkt sig at klare det, hvis
hun skal være der mere end en måned?

Der er faktisk ikke en eneste af kvinderne der har noget i den retning
med. Selvfølgelig kan man udskyde blødningerne med p-piller, men det
er jo ikke en sikker måde. Så enten er de alle sammen gravide eller så
bliver der altså brug for en vaskemaskine.

Er der nogen der ser det, der kan opklare dette lille mysterium for
mig?

Mvh Trine

X-postet i dk.medier.tv, dk.snak.seksualitet, FUT til dk.snak.seksualitet

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-10-03 14:39

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Hej
>
> Hvor længe er det de skal være i BB-huset?

67 dage

> Tanja har f.eks. ingen tandbørste med,

Problem!

> ingen p-piller, men heller
> ingen tamponer/bind. Hvordan har hun dog tænkt sig at klare det, hvis
> hun skal være der mere end en måned?

Tja, der er SVJH mulighed for at få opfyldt fx toiletpapir til
toiletterne
Så mon ikke, at hun klarer sig med det. Eller det er mulighed for at
"efterbestille" den slags produkter til personlig hygjene.

Det er jo ikke alle piger, der bløder meget.

Derudover kan det jo være, at hun har fået fjernet livmoderen
(naturligvis ikke for BBs skyld, men af andre årsager). Og det løser
vist problemet også

> Der er faktisk ikke en eneste af kvinderne der har noget i den retning
> med.
> Selvfølgelig kan man udskyde blødningerne med p-piller, men det
> er jo ikke en sikker måde.

Lotte har 3 pakker p-piller med.
Gry har p-piller med.
Clara havde p-piller med (hun er jo ude nu).

> Så enten er de alle sammen gravide

Cutter havde nogen kondomer med, som de andre fyre kunne få.

> eller så
> bliver der altså brug for en vaskemaskine.

Vaskemaskine er der ingen af. I gården er der en håndvask som kan
bruges til tøjvask.
Først når "muren" kommer op, så kan den rige del få vasket tøj.

I hele taget er der ikke så mange af dagligdagens luksusting tilstede i
huset.

Brød skal bages fra bunden
opvask ordnes manuelt
tja, tøjvask har jeg nævnt.

Noget skal de jo have tiden til at gå med

> Er der nogen der ser det, der kan opklare dette lille mysterium for
> mig?

hermed forsøgt.

Og mon ikke BB-bagmændene har forståelse for, at man nogen gange skal
have fyldt op

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Lotte ud af BB-huset.

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-03 22:57

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message
Trine Kornum Christiansen wrote:

> Hej

67 dage--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Lotte ud af BB-huset.
Det er nok de dårligste argumenter for at være med i BB
http://dk.yahoo.com/bigbrother/contestants/08.html

Er det noget du er enig med Bernhard om ??
MvH Steen

Fra : ¤

Dato : 01-10-03 15:36

On Wed, 01 Oct 2003 15:22:24 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>
>Mvh Trine
>
>X-postet i dk.medier.tv, dk.snak.seksualitet, FUT til dk.snak.seksualitet

Den slags får man simpelthen i huset, ligesom andre toiletartikler.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-03 19:28

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Hej

hey ;)

> Hvor længe er det de skal være i BB-huset? Jeg har aldrig set det og
> jeg har ikke planer om det, men jeg kom til at se på hvad de
> forskellige har med og jeg undrede mig gevaldigt.

hehe det kan jeg godt forstå, men du skal huske på at de jo var isolerede på
hotellet mens de kiggede kufferterne igennem så derfor kan der være mange
ting der ikke står nævnt...... feks var der heller ingen toiletsager/taske
nævnt på michaels kuffert overhovedet... jeg spurgte ham om det, lige inden
han kom ind, og han bekræftede at den havde været på hotelværelset sammen
med ham ;)

> Tanja har f.eks. ingen tandbørste med, ingen p-piller, men heller
> ingen tamponer/bind. Hvordan har hun dog tænkt sig at klare det, hvis
> hun skal være der mere end en måned?

tandbørsten har hun nok haft på værelset.....
p-piller bruger hun skkert ikke da hun har været singel i et par år....
og bind og tamponer får de udleveret af BB sammen med toiletpapir og
lign.....
hun har faktisk lige haft menses, her mens de var lænket sammen, til johnnis
store sorg ;)
hun foreslog ham den ene aften at han da bare kunne komme med ud på
toilettet mens hun var der, for det generede ikke hende*G* han var ved at gå
helt i spåner ;)

> [...]
> bliver der altså brug for en vaskemaskine.
> Er der nogen der ser det, der kan opklare dette lille mysterium for

håber forklaringen herover hjalp lidt ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nette

Dato : 01-10-03 22:06

"Sabina Hertzum"skrev i en meddelelse news:blf6ai$ma3$1@dknews.tiscali.dk...
> håber forklaringen herover hjalp lidt ;)

He Sabina, som du da følger med*G*
Forleden tænkte jeg over, at det var ved at være lidt tid siden, vi havde
set dig "rigtigt" herinde, NU ved jeg hvorfor...*G*

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-03 22:29

Nette wrote:
> "Sabina Hertzum"skrev i en meddelelse
>
> He Sabina, som du da følger med*G*
> Forleden tænkte jeg over, at det var ved at være lidt tid siden, vi
> havde set dig "rigtigt" herinde, NU ved jeg hvorfor...*G*

*G* det er jeg jo ligesom nødt til at følge med, når vi har besluttet at
være der når michael kommer ud, fordi det ellers kun er "nye" venner der vil
være der....... og det synes jeg et eller andet sted er trist......
derudover har det været ekstremt hektisk de sidste par uger, og i går
startede jeg i nyt job, så jeg er totalt kvadret..... ;)
men derudover er jeg ret aktiv i andre grupper*G* synes bare ikek der har
været nogle interessante emner herinde.... ;)

Fra : Nette

Dato : 02-10-03 06:50

> [...]
> men derudover er jeg ret aktiv i andre grupper*G* synes bare ikek der har
> været nogle interessante emner herinde.... ;)

Det var nu ikke fordi, du skulle forklare dig. Jeg synes bare liiige, der
gik noget op for mig*G*

Held og lykke med det nye job.

Nette

Fra : Lise

Dato : 01-10-03 21:07

> [...]

> hun skal være der mere end en måned?
>
> Er der nogen der ser det, der kan opklare dette lille mysterium for

Bliver der ikke stillet bind/tamponer til rådighed af "big brother!" Det
synes jeg, at kunne mindes fra første omgang BB

Fra : Babba-Papa

Dato : 01-10-03 21:14

<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>
>Tanja har f.eks. ingen tandbørste med, ingen p-piller, men heller
>ingen tamponer/bind. Hvordan har hun dog tænkt sig at klare det, hvis

Måske er hun gravid med dårlig ånde.... *G*
- -
Babba-Papa

Fra : Nette

Dato : 01-10-03 14:34

"Trine Kornum Christiansen" skrev i en meddelelse
> Hvor længe er det de skal være i BB-huset?

Det er vidst nogle og 50 dage, der er det længste.

> Tanja har f.eks. ingen tandbørste med, ingen p-piller, men heller
> ingen tamponer/bind. Hvordan har hun dog tænkt sig at klare det, hvis
> hun skal være der mere end en måned?

Hmm, da jeg så det forleden, havde hun faktisk sin menses, og jeg mener, at
jeg kan huske, at de i første omgang BigBrother fik udleveret de bind, de
skulle bruge.
Men ang. tandbørsten, så lyder det da lidt ulækkert?

> [...]
> er jo ikke en sikker måde. Så enten er de alle sammen gravide eller så
> bliver der altså brug for en vaskemaskine.

Jeg har hørt en af dem sige, at hun skulle huske sin ppille, så jo, det er
der i hvert fald een af dem der har med.
Men måske står det personlige hygiejne samt medicin bare ikke på den liste,
du har kigget på?

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-10-03 01:34

Nette wrote:

> "Trine Kornum Christiansen" skrev i en meddelelse
>
> Det er vidst nogle og 50 dage, der er det længste.

Første gang de sendte BB var i 2001 og der var perioden på 101 dag.