Metalfestival Ålborg på lørdag
Fra : Jakob Fromm

Dato : 30-10-03 18:26

Hejsa...

Ville blot høre om der var nogen der skal til metalfestival i ålborg på
lørdag... Det skal jo nok blive tungt...

Glæder mig musikalsk til evergrey, og resten er nok mere på grund af
stemningen, da det virker lidt tungt ( er mere til Iron Maiden ), men man
bliver jo gang på gang overrasket...

Nogen der ved hvor mnage billetter der er solgt ?

MVH Fromm ( som har en Iron Maiden t-shirt på, på lørdag )

Fra : Propellen

Dato : 30-10-03 21:09

On Thu, 30 Oct 2003 18:25:58 +0100, "Jakob Fromm"
<fromm@ironmaiden.dk> wrote:

>Hejsa...
>
>Ville blot høre om der var nogen der skal til metalfestival i ålborg på
>lørdag... Det skal jo nok blive tungt...

Jeg kommer sq derind... Mest for at høre Invocator.

>Glæder mig musikalsk til evergrey, og resten er nok mere på grund af
>stemningen, da det virker lidt tungt ( er mere til Iron Maiden ), men man
>bliver jo gang på gang overrasket...

Det der Napalm Death er sq ikke lige min stil.. Men giver det da en
chance.

>Nogen der ved hvor mnage billetter der er solgt ?

Ingen ide... Men har da hørt der plejer at komme en hel del mennesker.
(Jeg vandt jo 2 billetter på 1000fryd... Så var de penge sparet!!!)

>MVH Fromm ( som har en Iron Maiden t-shirt på, på lørdag )

Prop (som nok tager sin elskede Björk trøje på)
--

/Prop

Fra : Kong Kent

Dato : 31-10-03 05:57

> Ville blot høre om der var nogen der skal til metalfestival i ålborg på
> lørdag... Det skal jo nok blive tungt...

Naturligvis!! Er der allerede fra kl. 13 og bliver der til den bitre
ende!!!!

> Glæder mig musikalsk til evergrey, og resten er nok mere på grund af
> stemningen, da det virker lidt tungt ( er mere til Iron Maiden ), men man
> bliver jo gang på gang overrasket...

Jeg er der udelukkende for at høre Napalm Death og Invocator. De andre hører
jeg normalt ikke, men glæder mig meget til at se dem alle sammen. Specielt
Mnemic har jeg hørt godt om, men Evergrey, Abgott og Destruction skal jeg da
så sandelig også lige ligge ører til!

> Nogen der ved hvor mnage billetter der er solgt ?

Der er vist snart udsolgt ifl. chefen for Nordic Rock Booking, Kasper.

> MVH Fromm ( som har en Iron Maiden t-shirt på, på lørdag )

Akkurat som på Roskilde i år, og alle de andre koncerter jeg er til, så
tropper jeg trofast op i min DEICIDE trøje fra 1992, hvor der står med
lydskrift foran hvordan det skal udtales! En kult-trøje der efterhånden har
været mange steder henne og være med til metalkoncerter..!

Skulle vi mødes over en kop øl? Jeg har 61 33 66 24 på mobilen, så smid en
SMS hvis man er interesseret.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 31-10-03 11:01

> Hejsa...
>
> Ville blot høre om der var nogen der skal til metalfestival i ålborg på
> lørdag... Det skal jo nok blive tungt...

Jeg har hørt noget med at Åge kommer

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Propellen

Dato : 31-10-03 12:27

On Fri, 31 Oct 2003 11:01:28 +0100, "Martin Sjøstrand" <g40@nybro.dk>
wrote:

>Jeg har hørt noget med at Åge kommer

Jep.. For der er jo musik for den store danske brede befolkning i
Aalborg i denne weekend.
--

/Prop

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 31-10-03 21:33

>Jeg har hørt noget med at Åge kommer
Det kan sgu´da godt være, men det er nok ikk´lige i Studenterhuset. Det er han
alt for korthåret til.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 31-10-03 21:31

> [...]

>bliver jo gang på gang overrasket...
>
>Nogen der ved hvor mnage billetter der er solgt ?

Dem alle samme skulle jeg mene. Sidste år var der udsolgt, og med det program
der er i år, er der ingen grund til og tro at, der er overskydende billetter.

Jeg vil mene der kommer mellem 400 og 450 mennesker ind. Selv med et langt
mindre publikum bliver der hurtigt steghedt, så sørg for at holde
væskebalancen ved lige.

God Fornøjelse.................!

Fra : Propellen

Dato : 02-11-03 17:36

Det var jo mega godt....
Invocator sparkede så meget røv. Satme godt at se dem igen.
--

/Prop