Hvilken sang
Fra : Jokerman

Dato : 29-10-03 23:41

Hej alle

Jeg har fået en sætning i hovedet.

"All my feelings denied"

Jeg kan ikke huske fra hvilken sang den kommer - hjælp!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-10-03 00:17

Jokerman wrote:

> Hej Alle

Hej Jokerman

> Jeg har fået en sætning i hovedet.

Jeg har fået flere enslydende indlæg fra Jokerman ind i hovedet.

> "All my feelings denied"

Var det bare internetadgangen, der var blevet denied...

> Jeg kan ikke huske fra hvilken sang den kommer - hjælp!

Du skulle måske også have hjælp til opsætningen af din nyhedslæser. I
hvert fald, hvis du ikke kan se dine egne indlæg, og det er derfor, du
bliver ved med at sende dem igen og igen. De når fint frem.

Hvis du søger på ovennævnte sætning og "lyrics" på Google, kan du bla.
finde frem til nedenstående side, måske det er den rette melodi?
http://www.lyricsdepot.com/jimmy-somerville/why.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jokerman

Dato : 31-10-03 20:12

> [...]
>
> Hvis du søger på ovennævnte sætning og "lyrics" på Google, kan du bla.
> finde frem til nedenstående side, måske det er den rette melodi?

Hej Kim

Det var den rigtige sang
Tak for hjælpen.
Normalt har jeg ikke problemer med Internetadgangen, men lige netop den dag
var den åbenbart gået ned. Jeg beklager de mange indlæg. Sorry!

Fra : Snavox

Dato : 30-10-03 21:06

Hejsa

> Jeg har fået en sætning i hovedet.
>
> "All my feelings denied"

Hvis du søger på Google, får du:

http://www.grunnenrocks.nl/index.html?bands/h/headcoat.htm

Ved ikke, om det er dem. Jeg har aldrig hørt om dem.

Hilsen Poul