Koncertprogram for november måned!
Fra : Kong Kent

Dato : 27-10-03 16:37

Så skal vi til at sadle op igen. November måned bliver en hyggelig en af
slagsen:

1. november: Ålborg Metal Festival m. følgende bands:
Napalm Death, Invocator, Destruction, Evergrey, Mnemic m.fl.

10. november: "Grosse Freiheit 36" i Hamburg m. følgende bands:
Sepultura

12. november: Valby Hallen, København m. følgende bands:
Iron Maiden

Så skulle vi være godt dækket ind med det tunge musik i november måned

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Esben

Dato : 27-10-03 21:46

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Iron Maiden
>
> Så skulle vi være godt dækket ind med det tunge musik i november måned

En anden boldgade:

Vodoo Glow sculls spiller 26 nov. på voxhall i Århus

Esben

Fra : Kong Kent

Dato : 27-10-03 21:48

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> wrote in message

> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> En anden boldgade:
>
> Vodoo Glow sculls spiller 26 nov. på voxhall i Århus

Er det noget jeg skulle overveje? Hvis ikke det er metal, så gør lige lidt
reklame for stilarten. Hvem ved, man kan jo blive nysgerrig, og Voxhall
spillestedet kender jeg udmærket, så det er ikke utænkeligt, at min Toyota
kunne finde vej selvom det måske ikke er norsk satanisk black-metal de
dersens Vodoo drenge spille

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Esben

Dato : 28-10-03 00:25

> [...]
> spillestedet kender jeg udmærket, så det er ikke utænkeligt, at min Toyota
> kunne finde vej selvom det måske ikke er norsk satanisk black-metal de

Nåeh ja - sorry

De spiller sådan noget hardcore/ska/punk
Rimeligt langt fra norsk satanrock´nroll
du kan høre /se deres seneste musikvideo på http://www.voodooglowskulls.com/

Iøvrig kommer der også Entomed og Raised fist på Voxhall i dec. (måske mere
din smag ?)

vh
Esben

Fra : Kong Kent

Dato : 28-10-03 05:56

> De spiller sådan noget hardcore/ska/punk
> Rimeligt langt fra norsk satanrock´nroll
> du kan høre /se deres seneste musikvideo på
http://www.voodooglowskulls.com/

Det tjekker jeg lige op på.

> Iøvrig kommer der også Entomed og Raised fist på Voxhall i dec. (måske
mere
> din smag ?)

Jepper Entombed var jeg tilbage i starten af halvfemserne totalt skudt
i, men forelskelsen har siden lagt sig. Alligevel tror jeg måske godt jeg
kunne narres til Århus for et enkelt gensyn. Så dem spille som opvarmere for
Type O Negative tilbage i maj måned 1997 på Ll. Vega i København. Det var sq
meget godt.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-10-03 07:05

On Mon, 27 Oct 2003 16:37:17 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

>Så skal vi til at sadle op igen. November måned bliver en hyggelig en af
>slagsen:

Det eneste jeg umiddelbart har planlagt er Nordic Fest i Oslo. Dette er
det bandlisten indtil videre:

-Extol (n)
-Grand Lux (n)
-Bloodwork (uk)
-Bleedience (n)
-Frosthardr (n)
-Seventh Avenue (ger)
-Crimson Moonlight (s)
-Benea Reach (n)
-Vardøger (n)
-Veni Domine (s)
-The Cross (n/s)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 28-10-03 11:52

> [...]

>Iron Maiden
>
>Så skulle vi være godt dækket ind med det tunge musik i november måned

For ikke at tale om Machine Head i november.

Fra : Kong Kent

Dato : 28-10-03 16:31

> For ikke at tale om Machine Head i november.

Jeg må desværre meddele, at min kassebeholdning fraråder mig flere ture til
København i år. (bor i 9800 Hjørring). Jeg skal nemlig i december måned til
Holland for at se Deicide, Nile, Akercocke, Graveworm, Destruction, Dew
Scented m.fl. i X-Mass Metal Festival på "013" i Tilburg.

Er desværre ganske almindelig lønmodtager, og så er der altså begrænsede
midler til koncertoplevelser :(

Ville ellers *meget* gerne have været af sted. I 1997 spillede de også i
København, og da boede jeg rent faktisk derovre midt i Gothersgade, men jeg
stod og kiggede ud i den blå luft på Amalienborg Slotsplads den aften, og så
gik jeg også glip af dem der! *DAMN*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Carsten

Dato : 31-10-03 11:29

Betyder det at du ikke tog til malmö for at se Dimmu Borgir??? Jeg var
derovre, det var pænt fedt.
En lille setliste:
1. Intro.
2. Lepers Among Us - DCA
3. In Death's Embrace - EDT
4. Cataclysm Children - DCA
5. Vredesbyrd - DCA
6. Kings Of The Carnival Creation - PEM
7. Unorthodox Manifesto - DCA
8. Progenies Of The Great Apocalypse - DCA
9. Idoctrination - PEM
10.The Blazing Monoliths of Defiance - SBD
11.The Insight and the Catharsis - SBD
12.Spellbound By The Devil - EDT

13.Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde - EDT
14.Stormblast - Stormblast....
15.Mourning Palace - EDT

Det første opvarmnings band hed vist Nordor eller sådan noget det var også
ret fedt.

Hilsen Carsten

Fra : Kong Kent

Dato : 31-10-03 22:39

> Betyder det at du ikke tog til malmö for at se Dimmu Borgir??? Jeg var
> derovre, det var pænt fedt.

Præcis. Jeg var ikke i Malmö for at se Dimmu Borgir, men jeg nappede dem i
stedet i slutningen af september måned i Hamburg!!!!!

Det var d. 30. september hvor Dimmu Borgir spillede på "Markthalle."
Opvarmerne var Hypocrisy og Norther, og Norther spillede noget halvtamt
black, mens HYPOCRISY naturligvis leverede varen!!! Tägtgren rules!

Kan se på din setliste, at det var noget nær det samme som i Hamburg. Kanon
show!! Glæder mig til de kommer igen, og forhåbentlig gæster Aalborg eller
Århus. Det ville klæde dem

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk