STOMP?
Fra : Steen

Dato : 26-10-03 14:26

Hej

Jeg sidder og lytter til Safri Duo - og kommer i den forbindelse til at
tænke på det projekt der vistnok hed STOMP.

Der var en tv-udsendelse for længe siden, om en gruppe kunstnere der
klappede, stampede og slog på alverdens ting.

Nogen der kan hjælpe med et navn - der må da være en CD på gaden?

Steen

Fra : zcully

Dato : 26-10-03 17:38

"Steen" <ctrl-alt-del@softhome.net.com> wrote in message
> [...]
> klappede, stampede og slog på alverdens ting.
>
> Nogen der kan hjælpe med et navn - der må da være en CD på gaden?

Prøv at gå ind på http://www.stomponline.com/.
Der kan du læse meget mere og ogaå købe både cd'er og videoer.
Forøvrigt så kører de i øjeblikket (kan godt være den har været der noget
tid) i Cinemaxx sådan en test af deres lydsystem før filmene hvor Stomp
tæsker løs på tønder og meget andet. Lyder ret fedt på sådan et biosystem.

/Zcully

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 29-10-03 22:30

Hvad med "dump" hvor skraldemænd smider skrald ud i alle slags
trommer? :)