Sange..
Fra : Morten Holm

Dato : 25-10-03 19:14

Hej..

Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen man
kommer i stemning af..

På forhånd tak
mvh
morten holm

Fra : Invader Zim

Dato : 25-10-03 21:18

Morten Holm wrote:
> Hej..
>
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen
> [...]

dead kennedys - too drunk to fuck :D

-Invader Zim

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 25-10-03 21:40

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> Hej..
>
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen man
> kommer i stemning af..

Cæsar har lavet nogle ganske morsomme :)

- Jacob

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-10-03 22:02

Morten Holm <Miniholm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f9abd61$0$27386$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej..
>
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen man
> kommer i stemning af..

____________

ja, så er det jo nok dansktopgenrer der kommer ind i billedet her. Der er
jo f.eks.:

Stik mig en øl

Så er det ølhunden der glammer

Øl øl og mere øl

Hilsen åge

Fra : JHH

Dato : 26-10-03 00:45

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen man
> kommer i stemning af..

Suk!

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 26-10-03 05:09

Morten Holm <Miniholm@hotmail.com> wrote:
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen
> man kommer i stemning af..

Prøv at finde Dr Hook's " I got stoned and I missed it" - sjov ting

Ellers er der jo alle de traditionelle skålsange/viser

Da hønsehuset brændte ville hanen ikke ud.....
Tænk hvis Limfjordens vande gyldent vin var.....
Kære venner halsen brænder øl øl øl.......
Et bryggeri, et bryggeri.........
Lille snaps du er så klar du gør mig så fornøjet...
Gang på gang er en sang....
og så videre
og så videre
og så videre

Flying Hotdogs

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-10-03 10:38

Flying Hotdogs wrote:

> Tænk hvis Limfjordens vande gyldent vin var.....

Vin, jeg troede at det var ØL. Jeg har lært den som

.... Øresunds ... Øl ...

Ivar

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 26-10-03 14:01

Ivar Madsen <news.spam@milli.dk> wrote:

> Vin, jeg troede at det var ØL. Jeg har lært den som
>
> ... Øresunds ... Øl ...

Der er vist frit valg på alle hylder både hvad gælder valg at "vand" og
alkoholisk drik

Hvad der vælges, kommer vist mest an på hvor i landet man er

/Flying Hotdogs

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 26-10-03 10:31

Morten Holm wrote:

> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange...
> Nogen man kommer i stemning af..

Flogging Molly - "Drunken Lullabies" og "Irish Drinking Song". Deres
øvrige sange er i øvrigt ganske stemningsfulde

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : tjans

Dato : 26-10-03 16:17

The pouges, der spiller irish folk, eller øl punk, Dubliners, De gyldne
løver, Tørfisk eller Doktor Fjols

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 29-10-03 22:29

ChumbaWumba: Tubthumping...

Fra : Per B. Andersen

Dato : 29-10-03 22:47

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Tænkte på om nogen af jer kan anbefale nogle gode druk sange... Nogen man
> kommer i stemning af..
måske har andre allerede svaret - jeg tager chancen:

http://www.alkoholdet.net/druksange.htm

:)