Bootlegs, Mashups ect.
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 23-10-03 21:03

Er nu efterhånden ved at have samlet en del af de her bootlegs og Mashups,
hvor man lægger to sang sammen, så der fremstår en helt ny sang.

Men jeg mangler et ret vigtigt nummer, men lige The Vines Vs Pink - Free
Party (Ultra306)! Er der ikke nogen der har dette nummer til at ligge, og
som kunne tænke sig at dele det med mig.

Det samme gælder LOC - De Bitches i Califonia Luv remixet. Dette er aldrig
udgivet, men det kunne jo være at der var en der havde fået fat i nummeret.

ICQ: 8620287