Staldfræs
Fra : Dag Stinus

Dato : 22-10-03 20:59

Engang i 70'erne spillede en af mine venner et dansk heavy metal/punk-nummer
han havde optaget fra radioen. Det hed Staldfræs med en gruppe (fra Fyn?)
der vist hed Kallemaris. Er det nummer tilgængeligt på en CD, alternativt i
MP3-format?

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Kasper Jensen

Dato : 22-10-03 21:12

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Fyn?)
> der vist hed Kallemaris. Er det nummer tilgængeligt på en CD,

Gruppen hedder helt korrekt "Kalemaris". Staldfræs er i hvert fald ikke
tilgængelig på CD. LP'en er temmeligt sjælden, så den handles normalt
for 500-700 kr.

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 22-10-03 22:01

men jeg har den naturligvis til salg på kassette....

:)

Fra : Jakob Fromm

Dato : 23-10-03 19:05

"Rocknrolldetective" <blodhunden@ofir.dk> wrote in message
> men jeg har den naturligvis til salg på kassette....

Nu siger du jo at du kan få fat i så meget...

Jeg søger følgende:

Iron Maiden:
Wrathchild 1999 ( promo som kun blev udgivet i USA )
Wicker Man ( Promo som blev udgivet i USA ) 2 dj mixes ( csk12766 )
In Profile ( Interview CD )
Soundhouse Tapes CD ( cd udgivet i år 2002 officielt, kun i USA )

MVH Jakob Fromm