Jose Gonzales?
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 22-10-03 20:47

Hej

Jeg er kommet i besiddelse af et par numre med en mand ved navn Jose
Gonzales, som jeg ikke rigtig ved hvor stammer fra. Jeg kender ikke engang
titlerne på sangene.
Han lyder ganske meget som forsangeren fra fine svenske orkester
Motorhomes...

Er der nogen der kender hans historie? Jeg har prøvet det dersens internet
og det der google, uden at det har båret frugt. Måske jeg staver det
forkert?

ærbødigst,
Mads Rahbek Hougaard

_____
www.madshougaard.dk - grafisk design

Fra : Jakobsen

Dato : 22-10-03 22:49

Jeg har kun hørt på MTV at han er svensk - så det skal da nok passe at det
er ham!

MP

--
Slet "[delete-this]" fra mail-adressen hvis du vil sende mig mail.

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 26-10-03 13:10

tak for svaret. jeg har nu efterhånden hittet ud af, at han vist for nylig
har udgivet en ep ved navn 'Crosses'. Om det vitterlig er ham fra Motorhomes
er jeg begyndt at tvivle lidt på, men han er i hvert fald ganske svensk, som
du også sagde..

Mads