Ozzy eller Dream Theater den 20. januar 20~
Fra : Dag Stinus

Dato : 21-10-03 16:18

Så har DKB-Motor annonceret at koncerten med Ozzy afholdes torsdag den 20.
januar 2004 i Valby Hallen. Og nu er det at problemet dukker op: Samme dag
spiller Dream Theater i K.B. Hallen og man har købt billetter til begge
koncerter dengang de skulle foregå hvert sit år! Hvilken koncert skal man gå
til? Dream Theater er nok det musikalske valg men holder Ozzy's helbred til
et besøg i Danmark om 2-3 år?

Venlig hilsen
Dag

Fra : Christian Muus

Dato : 21-10-03 17:39

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote in message
> [...]
> koncerter dengang de skulle foregå hvert sit år! Hvilken koncert skal man

> til? Dream Theater er nok det musikalske valg men holder Ozzy's helbred

Nu er det 2. gang han aflyser i træk, så mon ikke oddsene er gode for at han
gør det igen?

Fra : Dag Stinus

Dato : 21-10-03 17:40

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

[klip]

> Nu er det 2. gang han aflyser i træk, så mon ikke oddsene er gode for at
han
> gør det igen?

Tanken har strejfet mig

Venlig hilsen
Dag

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-10-03 23:17

On Tue, 21 Oct 2003 17:18:08 +0200, "Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk>
wrote:

> [...]
>til? Dream Theater er nok det musikalske valg men holder Ozzy's helbred til

Tja, jeg har valgt Dream Theater...

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : -V-

Dato : 22-10-03 03:16

Stefan Bruhn wrote:

> Tja, jeg har valgt Dream Theater...

Så er vi to.

Jeg så Ozzy første gang i KB Hallen i ´89, og det var højt, langtrukkent og
sønderrivende dårlig lyd.
Zakk var dog en stor oplevelse, og det kunne han sagtens være igen.

Under alle omstændigheder bliver det Dream i denne omgang.

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 22-10-03 08:15

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
> Zakk var dog en stor oplevelse, og det kunne han sagtens være igen.
>
> Under alle omstændigheder bliver det Dream i denne omgang.

Undertegnede vil til Ozzy... kræver bare et par billetter =/

Fra : Thomas

Dato : 22-10-03 09:56

Dag Stinus wrote:

> koncerter dengang de skulle foregå hvert sit år! Hvilken koncert skal man gå
> til? Dream Theater er nok det musikalske valg men holder Ozzy's helbred til
> et besøg i Danmark om 2-3 år?

Tjah, tag da til den du har mest lyst til at se.

Jeg ville ikke regne med, at Ozzy kommer til Danmark igen set i lyset af
hans tilstand og det faktum at det er 8 år siden han var her sidst.
Europa bliver bestemt ikke prioriteret.

Men hvem ved ... måske formår $haron at holde ham kørende et årti endnu ...

Mvh,
Thomas (som selv skal se Ozzy)

Fra : Thomas

Dato : 22-10-03 10:01

Thomas wrote:

> hans tilstand og det faktum at det er 8 år siden han var her sidst.

Her taler jeg naturligvis Ozzy solo.

Mvh,
Thomas

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 23-10-03 08:10

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koncerter dengang de skulle foregå hvert sit år! Hvilken koncert skal man

> til? Dream Theater er nok det musikalske valg men holder Ozzy's helbred

Hvad med at beholde begge billetter? Hvis nu´en af koncerterne bliver
aflyst, har du stadig billet til den anden og kan få refunderet den
overskydende. Hvis begge bliver til noget, vælger du hvilken du vil se og
sælger den anden. Jeg ved ikke med Dream Theatre, men Ozzy-billetten kan du
uden tvivl sælge - koncerten var jo udsolgt.

I øvrigt beholder jeg selv min Ozzy-billet. Han har nu brændt mig af 3-4
gange (Ozzfest sidste år, Wembley x 2 samt Kbh. i år.), men han får en
chance til. Hvis koncerten aflyses bliver billetten jo refunderet, så der er
jo ikke rigtig noget at tabe ved at vente og se.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)