Cæsar - ham den gamle folkegut
Fra : Shit Happens

Dato : 18-10-03 12:04

Hvor finder man ham nowdays? Mine forældre havde en vinylplade med nogle
fede sange som jeg kunne tænke mig at høre igen, men den må være 35 - 40 år
gammel!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-03 12:28

"Shit Happens" <dickk_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man ham nowdays? Mine forældre havde en vinylplade med nogle
> fede sange som jeg kunne tænke mig at høre igen, men den må være 35 - 40
år
> gammel!

Prøv www.rillen.dk de har 2 forskellige CD'er med ham (skrv Cæsar i
søgefeltet)

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : I8NY

Dato : 18-10-03 17:07

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9123a3$0$27419$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Shit Happens" <dickk_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> år
>
> Prøv www.rillen.dk de har 2 forskellige CD'er med ham (skrv Cæsar i
> søgefeltet)

Bare husk at de tit er flere måneder om at sende
deres varer.
Jeg har nu ventet siden april på nogle cd'er.

Mvh I8NY
"Now children,can anyone tell me why Chubby
Checker left The Beatles in 1972?"Mr.Garrison

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 17:46

"I8NY" <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Bare husk at de tit er flere måneder om at sende
> deres varer.
> Jeg har nu ventet siden april på nogle cd'er.

Det har jeg aldrig oplevet - tværtimod. Der kan selvfølgelig ske en fejl,
ellers vil jeg mene at de er flinke til at give besked hvis de ikke har
varen på lager, og ikke kender leveringstiden.

Jeg har kun gode erfaringer med Rillen - må have besøgt dem en dag.

Mvh. Søren

Fra : Michael von Thun

Dato : 19-10-03 10:03

You wrote:
> [...]
> Hvor finder man ham nowdays? Mine forældre havde en vinylplade med nogle
> fede sange som jeg kunne tænke mig at høre igen, men den må være 35 - 40

Jeg har en CD med Cæcar. Den indeholder bl.a. "Storkespringvandet" "Den
lange Hr. Jensen" "I Holmens gade, i røvens kælder". Der er 15 af hans
kendteste sange. Den er indspillet i marts 1994 i Copenhagen Sound Studio og
udgivet på Elap, Harlekin, no. 24076-2. Jeg tror jeg gav omkring 40,- for
den. Men det er altså ikke de originale indspilninger dine forældre engang
havde på vinyl.
Mvh. Michael.

Fra : Shit Happens

Dato : 20-10-03 19:27

Tak for indsparkene - jeg ved ikke hvorfor jeg dog ikke fandt på at checke
rillen.dk!! Jeg tror nok at jeg troede at han var 100% ukendt eller 100%
glemt. Tak!