Guitar - akorder og 'lær at spille fingers~
Fra : Sally

Dato : 17-10-03 18:57

Hej gruppe.

Jeg skal hve købt mig en guitar og vil lære mig selv at spille lidt. Jeg kan
et par akorder men det skal der jo arbejdes på :)

Jeg havde engang en side der omhandlede fingerspill til guitar i min
fortrukne. Den er nu væk.
Det var en side med grøn baggrund og så vidt jeg husker var domænet Norsk -
..no .

Den kunne jeg meget godt bruge igen, hvis I vidste hvilken jeg snakkede om.

Desuden håbede jeg også på I kunne fortælle mig, hvor jeg kunne finde noder
og akorder til nyerer sange og mere kendte sange.

Den her er godt nok ikke ny men; Tom Petty - Free Falling ville jeg gerne
have akorder på.
Og en nyere; Robbie Williams - Sexed Up! kunne være rigtig dejlig :) Utrolig
god sang.

Håber I kan hjælpe mig.
Bare smid alle de links I lyster :)

Jeg takker og bukker på forhånd.
Med venlige hilsner

Sally Andreasen

Fra : Jesper

Dato : 18-10-03 10:51

> [...]
> have akorder på.
> Og en nyere; Robbie Williams - Sexed Up! kunne være rigtig dejlig :) Utrolig

Hejsa

Ved at søge på google.com kan du finde akkorderne til de to sange.

http://www.tabster.com/TabDisplay.asp?TabID=7740
http://www.geocities.com/he_rocker2/sexedup.txt

Mvh. Jesper

Fra : Martin Helbo

Dato : 18-10-03 14:28

"Sally" <thisadress@is.invalid> skrev i en meddelelse

> Håber I kan hjælpe mig.
> Bare smid alle de links I lyster :)

OLGA er altid god:
http://www.olga.net/
Eller
http://www.tabcrawler.com/

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Andreas Holt

Dato : 19-10-03 14:09

Sally wrote:

> Desuden håbede jeg også på I kunne fortælle mig, hvor jeg kunne finde
> noder og akorder til nyerer sange og mere kendte sange.

Jeg kan anbefale, at du kigger lidt på www.guitartabs.cc
Der er rigtig mange tabs og akkorder til nyere sange.