Prøver lige igen - nu med flere oplysninge~
Fra : Heine

Dato : 15-10-03 14:13

Hej

Jeg har tudligere spurgt om fgl:
"Hej

håber her er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, jeg har hørt en melodi et
par gange, og set den i boogie og på mtv - men jeg kan ikke finde ud af hvem
det er med eller hvad den hedder, de synger noget med me and you !?!? hmm,
og musikvideoen er en tegnet sag, med nogle små mænd - tegnet på en lidt
speciel måde.
Ved godt det er lidt plat, men er der nogen der tilfældigvis ved hvad jeg
snakker om."
Fik nogen svar på mew - men har ikke fundet melodien endnu. MEN idag
spillede de den på p3 kl 11.07 - der er naturligvis ingen playliste eller
lign man kan bruge, jeg fangede dog noget af omkvædet.

"this is for you and me,
this is our odysse"
såen cirka

er der please nogen der ved hvad jeg snakker om

mvh

Heine

Fra : Troels

Dato : 15-10-03 14:28

> Fik nogen svar på mew - men har ikke fundet melodien endnu. MEN idag
> spillede de den på p3 kl 11.07 - der er naturligvis ingen playliste eller
> lign man kan bruge, jeg fangede dog noget af omkvædet.

Hvis det er Mew er det 156.

/Troels

Fra : Heine

Dato : 15-10-03 14:50

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er Mew er det 156.
>
> /Troels

ja okay, det fik jeg at vide - problemet er at det ikke er mew, men ellers
tak for hurtig respons

Fra : Jesper

Dato : 15-10-03 15:03

> "this is for you and me,
> this is our odysse"
> såen cirka
>
> er der please nogen der ved hvad jeg snakker om

Hej Heine

Det er med statsgaranti One-T - The magic key

Omkvædet går:
Music's the odyssey
It's here for you, for me
Just listen and find the magic key

Fra : Heine

Dato : 15-10-03 15:25

"Jesper" <noemail@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Heine
>
> Det er med statsgaranti One-T - The magic key

> [...]

100000000 tak - det var den rigtige

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-10-03 15:03

Heine wrote:

> Fik nogen svar på mew - men har ikke fundet melodien endnu. MEN idag
> spillede de den på p3 kl 11.07 - der er naturligvis ingen playliste eller
> lign man kan bruge, jeg fangede dog noget af omkvædet.

http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp

Onsdag 15. oktober 2003

kl. 11 - 12
P3 med Lisbeth Østergaard
Groove Armada: Easy (edit)
One-T: The magic key (radio edit)
U2: Stuck in a moment you can't get out of
Avril Lavigne: Losing grip
Safri Duo: Samb-adagio(radio mix)
Elton John: Are you ready for love (1979 remix) (radio edit)
Dario G.: Suncyhme(radio edit)
Backstreet Boys: As long as you love me
Natalie Imbruglia: Torn
Randi Laubek: Kiss of destiny
Pink: Trouble
50 Cent: In da club
Alex: So beautiful
Labrador: Freeway to mars

Fra : Thomas Zork

Dato : 15-10-03 15:04

> er der please nogen der ved hvad jeg snakker om

yep: http://www.parolesrock.com/one-t%20cool%20t/The%20Magic%20Key.php

og der er nu playliste på p3

/zork