endnu et filmplakat spørgsmål - Dawn of th~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-10-03 19:54

Jeg vil rigtigt gerne eje en Dawn of the Dead plakat - jeg kan kun hitte den
hos moviemerchandise.dk og de vil åbenbart ikke handle med mig.
Kender nogen andre danske sites med denne plakat i inventaret? - evt. nogen
som har den og vil af med den, seføli i perfekt stand (evt. den gamle på
dansk fra dens tid i biografen way back - hehe) - eller nogen der har
mulighed for at skaffe den? kan nogen hjælpe? (jeg har desværre ikke
mulighed for handel i udlandet) - undskyld til jer der nu mener dette hører
hjemme i en markedsgruppe, men jeg synes denne her var nærliggende, da det
er en lidt speciel ting.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten DH

Dato : 31-10-03 21:31

> [...]

hører
> hjemme i en markedsgruppe, men jeg synes denne her var nærliggende, da det

Prøv evt. det message board der ligger på absurd-online - der har før været
folk med plakater... også de mere sjældne...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-11-03 09:49

> Prøv evt. det message board der ligger på absurd-online - der har før
været
> folk med plakater... også de mere sjældne...

godt bud men no luck so far