Regel nr. 1 - sådan skal den skæres
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-10-03 16:28

Jeg var til forpremiere på Regel nr. 1 i onsdags og hvis du vil se en
dejlig, sjov, alvorlig og rigtig god film, så er den det perfekte valg.

Mira Wanting spiller godt og Susanne Juhasc er eminent.

Dejligt at slippe for Mads Mikkelsen og alle de andre vi altid skal se
på.

Afsted i biffen og nyd en dansk perle med masser af "velkendte"
situationer.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 31-10-03 16:33

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev:

> Jeg var til forpremiere på Regel nr. 1 i onsdags og hvis du vil
> se en dejlig, sjov, alvorlig og rigtig god film, så er den det
> perfekte valg.

Jeg er helt enig (som jeg også har skrevet her
http://www.filmnet.dk/review.asp?id=548). Modtagelsen hos anmelderne har
været blandet, men jeg blev i hvert fald overbevist.

--
Mvh. Peter

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 31-10-03 22:13

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Jeg er helt enig (som jeg også har skrevet her
> http://www.filmnet.dk/review.asp?id=548). Modtagelsen hos anmelderne
> har været blandet, men jeg blev i hvert fald overbevist.

Jeg var inde og se den i dag, og blev positivt overrasket. Jeg var før ikke
så meget for Mira Wanting (var nogen det?) men hun har fået et par points
mere i min bog. Filmen er pengene værd for Susanne Juhásc alene, og Nicholas
Bro er eddermaneme god som stiv idiot ;)

--
Jacob

Dad always thought laughter was the best medicine, which I guess is why
several of us died of tuberculosis.

Fra : Maria

Dato : 02-11-03 08:51

Jeg var inde og se Regel nr. 1 i går, den var bare så fed den film.
Jeg har simpelthen bare lyst til at tage ind og se den igen. Den var god!

Dejligt at se Mira Wanting i en anden rolle end den rolle hun har i Anja og
Victor filmene.

ATil jer som ikke har set Regel nr. 1 - Tag ind og se den!!

Mvh.
Maria