Q: Indiana Jones-plakat???
Fra : KNL DtP

Dato : 30-10-03 20:27

Hejsa.

I forbindelse med udgivelsen af Indiana Jones på DVD tænkte jeg om det
måske var mulighed for at opdrive en ordentlig plakat fra en af filmene -
evt. som reklame for førnævnte udgivelse.

Forhørte mig i den lokale plakat-biks, men der havde de kun et par
knap-så-kønne udgaver af Raiders Of The Lost Ark og The Temple Of Doom.

Nogen der er stødt på noget i dennne stil:

http://www.axelmusic.dk/resources/covers/3/31859.jpg

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 22:47

>I forbindelse med udgivelsen af Indiana Jones på DVD tænkte jeg om det
>måske var mulighed for at opdrive en ordentlig plakat fra en af filmene -
>evt. som reklame for førnævnte udgivelse.

Smut en tur forbi <http://www.allposters.com> og søg efter "Indiana
Jones". Du kan blandt finde den her, som må være lige sådan noget du
leder efter. :)

<http://www.allposters.com/GetPoster.asp?CID=75920016AE4E40A1B58F1EDEAC464836&APNum=408099&search=16796&f=c&FindID=16796&P=1&PP=2&sortby=P&cname=Indiana+Jones+Extras>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : KNL DtP

Dato : 31-10-03 15:12

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Smut en tur forbi <http://www.allposters.com> og søg efter "Indiana
> Jones". Du kan blandt finde den her, som må være lige sådan noget du
> leder efter. :)

Desværre er det et amerikansk firma, så hvis jeg bestiller en plakat og den
bliver nuppet i tolden, så skal jeg både betale moms og told af plakaten +
fragten. Tro mig - jeg taler af bitter erfaring fra "De Glade
Vi-Køber-Billige-DVD'er-i-Australien-Dage"...

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 31-10-03 20:45

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in

> [...]
> plakaten + fragten. Tro mig - jeg taler af bitter erfaring fra "De
> Glade Vi-Køber-Billige-DVD'er-i-Australien-Dage"...

www.entertainmentshop.dk/frontpage.asp
Søg blot på: indiana
De har Raiders Of The Lost Ark og Last Crusade plakaterne på
lager til henholdsvis 80kr og 90kr stykket.
Temple Of Doom er desværre udsolgt.

Mvh
Per M.