Ravenous
Fra : Morten DH

Dato : 29-10-03 18:58

Jeg har fået anbefalet denne film - er den til at leje i DK, og i så fald,
hvad er den danske titel?

Nogen i gruppen som har set den?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-10-03 21:02

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Jeg har fået anbefalet denne film - er den til at leje i DK, og i så fald,
> hvad er den danske titel?
>
> Nogen i gruppen som har set den?

Den hedder Kannibalerne
Den er mega elendig.

Solgte min original kasette for 10kr for ikke så længe siden!

Rune

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-10-03 23:06

> Den hedder Kannibalerne
Rigtigt

> Den er mega elendig.
rettelse- den er møgsej!
Den har en fed stemning som jeg ikke har set lignende i andre amerikansk
producerede film.
En overset film, men klart et must - skal ses flere gange!

/JeppeM

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 30-10-03 15:07

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtigt

> rettelse- den er møgsej!

Fuldstændig enig! Jeg er også vild med den :) Det må dog siges at det nok er
en elsker/hader film set fra mine venners reaktion...

--
Piotr

Fra : Morten DH

Dato : 30-10-03 19:30

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fuldstændig enig! Jeg er også vild med den :) Det må dog siges at det nok
er
> en elsker/hader film set fra mine venners reaktion...

Tja, kan se block buster har den på VHS, så jeg må sgu heller selv se efter
om den er god eller ej

Tak for hjælpen

Fra : ib

Dato : 29-10-03 23:02

> Nogen i gruppen som har set den?

Ja, det er en ok film, desværre efter min mening med en for dårlig slutning,
men sådan er det jo med så mange film. Men med mange ok delelementer. Og fed
lyd!