En PISSE sjov film!
Fra : Andrew

Dato : 28-10-03 23:56

Hej

Mit bud på en af de sjoveste film nogensinde er: Zoolander!
Jeg elsker bare den film og fatter ikke at den har fået en så, forholdsvist,
lav rating på IMDB. Er jeg en af de FÅ der synes at den film er GENIALT
sjov, eller hvad?

Den film rammer bare plet, synes jeg; det overspillede, ironien, den
gennemplatte historie, personerne i sig selv!!!

Ja, den er bare FOR fed og jeg kan se den MANGE gange og stadig grine af
den...

er jeg underlig?

/anders

Fra : MP Jakobsen

Dato : 29-10-03 00:11

On Tue, 28 Oct 2003 23:55:38 +0100, Andrew wrote:

> [...]
> gennemplatte historie, personerne i sig selv!!!
>
> Ja, den er bare FOR fed og jeg kan se den MANGE gange og stadig grine af

Hmmm - jeg vil ikke kalde dig underlig for at synes en film er sjov - men
jeg må indrømme at jeg ikke fandt den særlig morsom. Det er mit indtryk at
sjove og platte films indtryk kommer 98% an på ens humør før man sætter
filmen på.

MP

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-10-03 17:54

Det er mit indtryk at
> sjove og platte films indtryk kommer 98% an på ens humør før man sætter
> filmen på.

så sandt som det er sagt!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-10-03 07:17

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> gennemplatte historie, personerne i sig selv!!!
>
> Ja, den er bare FOR fed og jeg kan se den MANGE gange og stadig grine af

Hej Anders.

Nu har jeg ikke set Zoolander, så jeg skal ikke kunne sige om den er sjov
eller hvad, men:

Jeg sad for første gang og så 'Clue' forleden - den er sgu da for herlig!
Den kan klart anbefales.
Hvis man kan lide Madeline Kahn, Eileen Brennan, Tim Curry, Christopher
Lloyd og Leslie Ann Warren for fuld skrue, så er den sagen! :D
<http://www.imdb.com/title/tt0088930/>

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der RÅhyggede sig.

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Kostas

Dato : 29-10-03 07:59

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:bnms6j$s57$1@sunsite.dk:

> [...]
> gennemplatte historie, personerne i sig selv!!!
>
> Ja, den er bare FOR fed og jeg kan se den MANGE gange og stadig grine

Jamen jeg er helt enig. Det er en af de mest oversete film længe.

mvh

Kostas