Indinana Jones Box DVD4 fejl
Fra : Per Moreau

Dato : 28-10-03 20:43

Eftersigene skulle man kunne få adgang til tonsvis af andet ekstra
materiale hvis man indstalerede den dersens Interactual Player
og klikkede på den link specielt til DVD Box ejerne, dernæst skulle
en "special key" på DVD´en åbne op og have adgang til det såkaldte
ekstramateriale på dvd.indianajones.com
Så er spørgsmålet bare hvorfor man så bliver smidt over på en tom side
hvor der står noget om fejl og at siden ikke kan vises.
Klikker man reload havner jeg ovre på min åbningsside til Explorer,
der er CyberCity´s hjemmeside.
Samme sker med link til www.indianajones.com
Facit:Min DVD4 indeholder fejl på dette område og er ubruglig til det
formål.

Andre der også har det bøvl med Reg1 versionen ?

Mvh
Per M.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-10-03 22:03

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> wrote in message
> [...]
> formål.
>
> Andre der også har det bøvl med Reg1 versionen ?

Jep, den leder efter en fil på din DVD som ikke ligger der hvor den tror.
Hvis dit DVD-drev fx hedder d: prøver den at hente d:\popwin.htm. Denne fil
ligger imidlertid i d:\common\win\popwin.htm (mener jeg, ellers tjek det
lige selv), hvis du skriver dette ind i adressefeltet i Interactual Player
burde det virke. Jeg er i øvrigt pissetræt af at man skal installere den der
elendiger Interactual tingest når man lige så godt burde kunne bruge
exploreren (den kører jo tydeligvis på samme engine).

Ud over det, er det ikke videre ophidsende, det materiale der ligger på
web-siden. Men de vil meget gerne have at man melder sig ind i deres klub så
man kan betale et eller andet hysterisk beløb om måneden for at få gratis
adgang til et site hvor man kan betale for diverse screen savere og andet
gylle(hurra!).

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Per Moreau

Dato : 29-10-03 14:08

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> wrote in

> [...]
måneden
> for at få gratis adgang til et site hvor man kan betale for diverse

Fandt den under: d:\common\win\popwin.htm
Men site loader fortsat ikke, der står bare konstant:
åbner siden http:dvd.indianajones.com
Og længere kommer den ikke, så det orker jeg ikke at spilde min
tid på, så den Interactual Player er fjernet igen.

Fra : Mathness

Dato : 29-10-03 16:35

Per Moreau <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> writes:

> Fandt den under: d:\common\win\popwin.htm
> Men site loader fortsat ikke, der står bare konstant:
> åbner siden http:dvd.indianajones.com

Mon ikke der skulle stå http://dvd.indianajones.com/
Funker med Lynx og Opera (Linux).

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Fra : Morten DH

Dato : 29-10-03 17:13

Er jeg den eneste som hader når de laver den slags? Personligt foretrækker
jeg at de ting man køber ligger på disken og ikke skal hentes et eller andet
sted på nettet

Men selvfølgelig jeg hader jo også (langsomme) animerede menuer, upfront ads
og den slags... elsker tilgengæld Superbit udgivelser