Labyrinth på reg 2 DVD med danske undertek~
Fra : FatPete

Dato : 28-10-03 13:37

Findes den gode gammel film "Labyrinth" i region 2 med danske
undertekster??? Synes kun jeg kan finde den i uden DK undertekster, men dog
stadig region 2....

Mvh Peter

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-10-03 13:57

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Findes den gode gammel film "Labyrinth" i region 2 med danske
> undertekster???

Kort og godt: Nej. Den er udgivet i et par andre europæiske lande, men ikke
med danske tekster. Den samme gælder for Hensons anden store eventyrfilm,
Den sorte krystal.

MVH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 28-10-03 21:11

FatPete <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote:

> Findes den gode gammel film "Labyrinth" i region 2 med danske
> undertekster??? Synes kun jeg kan finde den i uden DK undertekster, men dog
> stadig region 2....
>
> Mvh Peter

Hvad skal du bruge de danske undertekser til? Jeg slå dem altid fra i
engelsksprogede film.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-10-03 22:20

"Jesper" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du bruge de danske undertekser til? Jeg slå dem altid fra i
> engelsksprogede film.

Du er dygtig. Kunne det mon tænkes, at ikke alle var lige så fantastiske som
dig?

MVH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 28-10-03 22:52

Jens Thomsen <virker@ikke.dk> wrote:

> "Jesper" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse

> dog

> Du er dygtig. Kunne det mon tænkes, at ikke alle var lige så fantastiske som
> dig?

Så kan de jo lære, min 71 årige mor er på 8 ugers kursus i spanien for
at lære spansk, det er aldrig for sent at lære noget.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lunde

Dato : 28-10-03 22:31

"Jesper" <none@none.invalid> wrote > Hvad skal du bruge de danske
undertekser til? Jeg slå dem altid fra i
> engelsksprogede film.

Er det dagens dummeste spørgsmål? Kanske han ikke er udstyret med dine
sikkert glimrende engelsk kundskaber, eller den er til hans børn, etc.....

Fra : Sonny

Dato : 29-10-03 00:59

"Lunde" kradsede i en meddelelse: "Er det dagens dummeste spørgsmål? Kanske
han ikke er udstyret med dine sikkert glimrende engelsk kundskaber, eller
den er til hans børn, etc....."

jeg synes de skulle sende den ud med det DANSKE LYDSPOR produceret til
biografen i 80'erne. Jeg ville give meget for at få mulighed for at
genopleve PREBEN KRISTENSEN som Troldkongen (Bowie)!! Øvrige medvirkende
bl.a. HENRIK KOEFOED, ESPER HAGEN (Hoggle)...