Rambo Collection?
Fra : Emil Saksager

Dato : 24-10-03 22:04

Hej

Er det muligt at købe en Rambo Collection box m/danske undertekster på DVD?

Derefter vil jeg spørge om i kan anbefale nogle gode WW2-film. Jeg har
allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving Private
Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

-Emil

Fra : Kong Kent

Dato : 25-10-03 07:13

> Derefter vil jeg spørge om i kan anbefale nogle gode WW2-film. Jeg har
> allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving Private
> Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

Har du den vigtigste/bedste?

Das Boot

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Emil Saksager

Dato : 25-10-03 10:49

Ja den glemte jeg at nævne.. :)

Fra : ML-78

Dato : 25-10-03 09:45

> Derefter vil jeg spørge om i kan anbefale nogle gode WW2-film. Jeg har
> allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving Private
> Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

Tag evt. et kig i tråden "Broen ved Arnhem" fra 3. oktober 19:12, hvor de
vigtigste allerede er nævnt.

ML-78

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-10-03 17:16

Emil Saksager <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev:

> Er det muligt at købe en Rambo Collection box m/danske undertekster
> på DVD?

Ved det ikke, men hvorfor gøre det

> Derefter vil jeg spørge om i kan anbefale nogle gode WW2-film. Jeg har
> allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving
> Private Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

Tora!Tora!Tora!
The longest day
Ørneborgen
Navarones kanoner
Ørnen er landet

Er svære at komme uden om efter min mening.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morbid Angel

Dato : 25-10-03 22:05

On Fri, 24 Oct 2003 23:04:25 +0200, "Emil Saksager"
<emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> wrote:

> [...]
>allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving Private
>Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

Stalingrad
Broen ved Remagen
Jernkorset

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Henning B.

Dato : 26-10-03 12:09

Der er også lige U-571 med DTS,det rykker.

MVH Henning

Fra : Devast8or, work

Dato : 27-10-03 12:39

> [...]
> allerde de mest kendte; altså sådan nogle som Harts' War, Saving Private
> Ryan, Pearl Harbor, Band of Brothers osv.

Enemy At The Gates kan helt klart anbefales IMO.

Devast8or