Busters Verden
Fra : e_coli

Dato : 24-10-03 16:41

Hej alle,

Her er lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med. I
busters Verden løber der en skolepsykolog rundt og plager alt og alle. Men
hvad pokker var det nu lige, han hed?

Takker på forhånd.

- ed.

Fra : Thomas

Dato : 24-10-03 17:06

Er du helt sikker på det er i Busters Verden?
Jeg mindes ikke der er nogen skolepsykolog med i filmen.
Og jeg har da set den 2-3 gange indenfor det sidste års tid.

Fra : Keldorff

Dato : 24-10-03 17:09

der var der ingen psykolog!??

Fra : e_coli

Dato : 24-10-03 17:16

Joeh, det skulle der altså være, men det er i serien, ikke i selve filmen.
Det burde jeg naturligvis have skrevet. Undskyld.

- ed.