Hvor køber i dvd film...
Fra : T.B.

Dato : 24-10-03 14:21

Hej

Jeg tænkte på hvor i køber jeres dvd film, og i samme moment hvilke
regioner der generelt har de fleste extra features.
Generelt har danske "udgivelser" næsten intet extra af interesse.

venligst

Thomas

Fra : KNL DtP

Dato : 24-10-03 14:32

Region 1 og 2UK: http://www4.cd-wow.com/index_2.php
Region 2UK: www.bensons-world.co.uk
Region 2DK: www.dvdoo.dk og www.axelmusic.dk

> Generelt har danske "udgivelser" næsten intet extra af interesse.

Da DVD-mediet lige var slået igennem, var de danske udgivelser meget tynde.
Scanbox udgav den ene fede film efter den anden (The Usual Suspects ect.)
med dårlig billed- og lydkvalitet og intet extra - det er heldigvis fortid!
Mange nye danske udgivelser er meget flotte og leveres ofte som 2-disc
udgaver. Det er dog altid værd at tjekke om engelske R2 eller amerikanske
R1 er bedre...

Du kan altid tjekke de forskellige regioners udgivelser her:
www.dvd-basen.dk

For direkte sammenligning af regionerne: www.bytesandbobs.com/dvdcompare og
www.dvdcompare.org.uk/

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-10-03 15:20

T.B. wrote:

> [...]
> regioner der generelt har de fleste extra features.
> Generelt har danske "udgivelser" næsten intet extra af interesse.

Alle mulige steder. Check http://dvdpricecheck.co.uk

/David

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 25-10-03 16:27

Køber alle film hos www.dvdon.com

Fra : Troels Rasmussen

Dato : 26-10-03 17:30

Hej Check den nye DVD " ØL - Humle, hygge og højt skum.." ud over at være
hamrende underholdende er det ogs første gang at der er er lavet en
indholdsDVD til det danske marked der ikke bare er en gammel bio-film eller
koncertoptagelse...

vh
troels