? til It's all about love (Spoiler)
Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 24-10-03 13:34

Så fik jeg set "it's all about love" selvom jeg var blevet advaret af
vennerne. Jeg blev dog positivt overrasket, ikke en fantastisk film, men
bestemt værd at se...

Lige en enkelt ting jeg ikke helt fik fat i: Hvorfor er det lige at den
rigtige Elena ikke bliver skudt på skøjtebanen? Og var det menigen at kun
hun skulle have været der (og ikke de 3 "kopier") ?

--
Piotr

Fra : Peter Lind

Dato : 24-10-03 14:01

Piotr Duda-Dziewierz wrote:
> Så fik jeg set "it's all about love" selvom jeg var blevet advaret af
> vennerne. Jeg blev dog positivt overrasket, ikke en fantastisk film,
> men bestemt værd at se...

Det er da rart at du blev positivt overrasket - det gjorde jeg bestemt ikke,
faktisk blev jeg slet ikke overrasket, filmen fungerede meget bedre som en
flok brudstykker i diverse dokumentarprogrammer, hvor man selv kunne stykke
historien sammen, end som en hel film, der forsøgte at give en illusion af
at der var en historie et sted.

> Lige en enkelt ting jeg ikke helt fik fat i: Hvorfor er det lige at
> den rigtige Elena ikke bliver skudt på skøjtebanen? Og var det
> menigen at kun hun skulle have været der (og ikke de 3 "kopier") ?

Det var meningen at kun den rigtige Elena skulle have været der, men de 3
kloner ville så gerne møde hende. Det gjorde lejemorderen forvirret, men han
skød dem ned alligevel.
Hvorfor skød han ikke den rigtige? Jeg husker det ikke helt, enten nåede han
det ikke inden hun blev reddet ud, eller også kom der en ind og stoppede
ham - det var ihvertfald ikke fordi han selv havde planer om at lade hende
slippe.
Var det ikke hendes bror der standsede morderen?

Peter Lind

Fra : Per

Dato : 24-10-03 15:07

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtige Elena ikke bliver skudt på skøjtebanen? Og var det menigen at kun
> hun skulle have været der (og ikke de 3 "kopier") ?

Jeg var skuffet over filmen. Læs min anmeldelse:
http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=677