Alias episode 16
Fra : Jan Tønder

Dato : 21-10-03 21:56

Hej med jer..
Har lige set serien "Alias" afsnittet nummer 16 ("The Prophecy") uden
undertekster så små detaljer kan smutte. Denne gang er det dog en temmelig
vigtig detalje jeg er gået glip af. Det afsløres hvad der står på Rambaldis
side 47, det siges i slutningen af afsnittet, men hvad er det præcis
profetien lyder på??
Håber der er nogen der kan hjælpe med det spørgsmål..
Mvh. Maiken

Fra : Christian Andersen

Dato : 21-10-03 22:12

Jan Tønder wrote:

> [...]
> profetien lyder på??
> Håber der er nogen der kan hjælpe med det spørgsmål..

SPOILER!

Ifølge Television Without Pity:

"'This woman here depicted will possess unseen marks; the signs that she
will be the one to bring forth my works. Bind them with fury. A burning
anger, unless prevented, at vulgar costs, this woman will render the
greatest power, unto utter desolation.'"

http://www.televisionwithoutpity.com/story.cgi?show=75&story=3047&page=12

Jeg følger ikke selv med i Alias, så spørg mig ikke om hvad det betyder.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Per

Dato : 22-10-03 07:37

"Jan Tønder" <jan-tonderNOSPAM@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> profetien lyder på??
> Håber der er nogen der kan hjælpe med det spørgsmål..

Hmmm... troede ikke nogen rent faktisk fuldte med i den serie :/

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-10-03 12:16

> Hmmm... troede ikke nogen rent faktisk fuldte med i den serie :/

Det gjorde du så ikke... Man skulle heller ikke tro nogen fulgte med i Days
of our Lifes, men alligevel bliver det sendt hver eneste dag (eller
noget), - godt ikke lige i primetime...

Men det er vel okay, at Maiken følger med, hvis hun kan lide serien (?).

Mads, - som også følger med i Alias.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-10-03 16:01

> [...]
Rambaldis
> side 47, det siges i slutningen af afsnittet, men hvad er det præcis

Ikke præcist, men noget a la/i den stil at hun ville blive jordens
undergang.

Fra : Jan Tønder

Dato : 23-10-03 19:50

Tak for jeres svar.

Jeg forstår slet ikke der ikke er flere der følger med i den serie. Det er
med afstand den fedeste serie der kører på dansk TV lige nu.

Mvh. Maiken