Fedt, flid og snyd!
Fra : news.tele2.dk

Dato : 21-10-03 00:08

Håber dette er den rigtige gruppe!
Nogen der kan huske programmet "fedt, flid og snyd" som kørte på dr1 i start
80'erne?
Hvad hedder ham som både spiller lærer og elev i børne programmet fedt flid
og snyd?

MVH Christian

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-10-03 00:16

Gotha Andersen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-10-03 00:17

"news.tele2.dk" <juul@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
start
> 80'erne?
> Hvad hedder ham som både spiller lærer og elev i børne programmet fedt

Gotha Andersen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : news.tele2.dk

Dato : 21-10-03 02:12

Tak for navnet, men jeg syntes nu det er lidt underligt, at der nærmest ikke
findes noget info om Gothe andersen og fedt, flid og snyd på nettet
mVh Christian

Fra : Heidi

Dato : 21-10-03 06:24

news.tele2.dk wrote:
> Tak for navnet, men jeg syntes nu det er lidt underligt, at der
> nærmest ikke findes noget info om Gothe andersen og fedt, flid og
> snyd på nettet

Det er måske fordi serien hed Flid, fedt og snyd
Den findes rent faktisk på imdb
http://www.imdb.com/title/tt0324829/
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : vadmand

Dato : 21-10-03 09:23

> Tak for navnet, men jeg syntes nu det er lidt underligt, at der nærmest
ikke
> findes noget info om Gothe andersen og fedt, flid og snyd på nettet

Prøv at søge på "GothA Andersen" og på "Flid, fedt og snyd".

Per V.