Salma Hayek som fridykker?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-10-03 01:49

http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_827635.html?menu=entertainment
..films

Jf. tidligere tråd 'James Cameron og fridykning'. Udover Hayek går der
rygter om Vin Diesel som fridykker i historiens anden dominerende rolle.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-10-03 09:40

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev:

> [...]
>
>Jf. tidligere tråd 'James Cameron og fridykning'. Udover Hayek går der
>rygter om Vin Diesel som fridykker i historiens anden dominerende rolle.

Hun må meget gerne komme og dykke lidt hos mig.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-10-03 13:36

>http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_827635.html?menu=entertainmen

> Hun må meget gerne komme og dykke lidt hos mig.

Nu jeg tænker over det: Salma Hayek i en stram neoprendragt? Jo det har
muligheder, det har muligheder...

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-10-03 16:56

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message

> Nu jeg tænker over det: Salma Hayek i en stram neoprendragt? Jo det har
> muligheder, det har muligheder...

Jeg erindrer en stor del H&M plakater strøget ud over hele København i
sommeren 1999 med Salma Hayek i årets sommerkollektion...

Fremover blev det muligt at hente gratis kopier plakaterne i H&M, da de var
trætte af folk som brød plakatkasserne op.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-10-03 18:02

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
> "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message

> Jeg erindrer en stor del H&M plakater strøget ud over hele København i
> sommeren 1999 med Salma Hayek i årets sommerkollektion...

Og de er endda (selvfølgeligt) at finde på nettet:

http://members.fortunecity.com/hmmodels/filer/salma.html

Fra : ML-78

Dato : 17-10-03 22:02

Det var vist en landeplage, at plakaterne blev snuppet fra plakatkasserne.

> Og de er endda (selvfølgeligt) at finde på nettet:
>
> http://members.fortunecity.com/hmmodels/filer/salma.html

Det er nogle rigtig gode plakatserier, som H&M har fået lavet i tidens løb. Min
favorit vil dog altid være den med Claudia Schiffer:

http://members.fortunecity.com/hmmodels/filer/claudia.html

ML-78

Fra : Per

Dato : 17-10-03 13:43

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jf. tidligere tråd 'James Cameron og fridykning'. Udover Hayek går der
> rygter om Vin Diesel som fridykker i historiens anden dominerende rolle.

Ja hun har da også nogle "gode lunger" ;)