Lokummet brænder???
Fra : pet detektive

Dato : 15-10-03 11:15

Jeg er ude efter original titlen på en film, jeg mener den hedder lokumet
brænder på dansk, men er ikke sikker fordi det er 10 år siden jeg så filmen.
Jeg kan huske noget af filmen, en masse sjove mennesker bor i et slags
kollektiv hvor de,bla skal til en prutte konkurrence, hvod hvor der blev
holdt en microfon hen til røven og de så skulle lade den bedste vind de
kunne, der var noget med en indianer der havde lavet en "drik" der kunne få
dem til at slippe en ordenlig vind, desuden var der noget med at en ef dem
fra kollektivet tar et gorilla kostume på for at udspionere naboens pige, og
falder ned fra et træ, i det hele taget en rigtig plat drenge film, er der
nogen der kender den?????

MVH
N.Hansen

Fra : Kostas

Dato : 15-10-03 11:21

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> wrote in

> [...]
> kostume på for at udspionere naboens pige, og falder ned fra et træ, i
> det hele taget en rigtig plat drenge film, er der nogen der kender

Du skal vist have fat i en film der hed Nørderne Kommer
http://www.imdb.com/title/tt0088000/

eller noget i den stil. Måske en fra National Lampoon.

mvh

Kostas

Fra : pet detektive

Dato : 15-10-03 11:29

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0088000/
>
> eller noget i den stil. Måske en fra National Lampoon.

godt bud, men desværre ikke den, men tak for det hurtige bud, er der flere
derude??

Fra : Sonny

Dato : 15-10-03 12:06

det er ikke Animal House, vel? http://www.imdb.com/title/tt0077975/

Fra : David T. Metz

Dato : 15-10-03 12:10

pet detektive kalligraferede, i

> godt bud, men desværre ikke den, men tak for det hurtige bud, er der
> flere derude??

Jeg mener at "Animal House"fik en titel på dansk, hvor "lokum" indgik?
http://www.imdb.com/title/tt0077975/

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : vadmand

Dato : 15-10-03 13:14

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> pet detektive kalligraferede, i

> Jeg mener at "Animal House"fik en titel på dansk, hvor "lokum" indgik?
> http://www.imdb.com/title/tt0077975/

Er "Animal House" ikke "Deltakliken"?

Per V.

Fra : David T. Metz

Dato : 15-10-03 17:49

vadmand skriblede:

> Er "Animal House" ikke "Deltakliken"?

Jo, for pokker! Det er nok den anden der linkes til.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Ole Kofoed

Dato : 15-10-03 12:46

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ude efter original titlen på en film, jeg mener den hedder lokumet
> brænder på dansk, men er ikke sikker fordi det er 10 år siden jeg så
filmen.

King Frat ( http://us.imdb.com/title/tt0079406/ )
http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/I-L/king_frat.html

Mvh.

Ole

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-10-03 14:24

Ole Kofoed <news@dvd-basen.dk> skrev:

> King Frat ( http://us.imdb.com/title/tt0079406/ )
> http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/I-L/king_frat.html

Jeg er ret sikker på, det er den.

Mark

Fra : pet detektive

Dato : 15-10-03 18:47

> [...]
>
> Ole
>
> VI HAR EN VINDER... mange tak for det Ole, det var lige den, kanon... tak
for de hurtige svar