Gothika... fejl i trailer...
Fra : Kostas

Dato : 15-10-03 09:54

Sad lige i aftes og så traileren på apple.com.

På et tidspunkt ser man hun har fået skrevet "not alone" på armen. Så
kigger man på indgangssiden til traileren.
http://www.apple.com/trailers/wb/gothika/large.html

Hmmm... det står omvendt på billedet. Flot nok.

Det var bare det jeg ville sige - hej

mvh

Kostas

Fra : ThomasS

Dato : 15-10-03 12:21

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kigger man på indgangssiden til traileren.
> http://www.apple.com/trailers/wb/gothika/large.html
>
> Hmmm... det står omvendt på billedet. Flot nok.

Ja, Pinlig og åbenlys fejl...

Fra : David T. Metz

Dato : 15-10-03 17:50

ThomasS skriblede:

> Ja, Pinlig og åbenlys fejl...

Nåh, lidt ligesom fejlen i emnelinjen på denne tråd? Det er jo plakaten der
er "fejl" i ...

Davud

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-10-03 17:55

David T. Metz wrote:
> ThomasS skriblede:

> Nåh, lidt ligesom fejlen i emnelinjen på denne tråd? Det er jo
> plakaten der er "fejl" i ...

Well, nu er den rettet...

--
Jacob

I don't think I'm alone when I say I'd like to see more and more
planets fall under the ruthless domination of our solar system.

Fra : Jan Richardy

Dato : 15-10-03 20:41

"Kostas" <næppe@jeppe.com> wrote in message
> [...]
> kigger man på indgangssiden til traileren.
> http://www.apple.com/trailers/wb/gothika/large.html
> Hmmm... det står omvendt på billedet. Flot nok.

Jeg er nu meget sikker på, at der ikke er tale om en fejl, men derimod
kunstnerisk frihed, da kameravinklen i filmen ikke egner sig til plakaten
(med mindre teksten skulle stå baglæns i en af de to). Designeren har nok
ment, at ideen på plakaten (med at hun står mod en glasrude) var så god, at
denne lille "fejl" var dette værd.

Det synes jeg da at have set før. Altså at plakater ikke altid følger filmen
100%.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk