Band of brothers boks
Fra : Juggernaut

Dato : 14-10-03 19:19

Hejsa.
På Cdwow har de subj til £33.99 reg2+4 og £49.99 reg1. Ved man om disse er i
en metalboks? Det fremgår ingen steder synes jeg. På forhånd tak.

Mvh
Moerch

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-10-03 20:53

Juggernaut wrote:
> Hejsa.
> På Cdwow har de subj til £33.99 reg2+4 og £49.99 reg1. Ved man om
> disse er i en metalboks? Det fremgår ingen steder synes jeg. På
> forhånd tak.

Hejsa

Jeg kan sige at den til 33.99 ikke er i metalboks, men den kommer i et
omslag af en slags plast som er ret stift, og inden i ligger der så en
sammefoldelig kassette som kan foldes ud til ca. 1 meters længde.. Alt
sammen med flot tryk.. Alt i alt synes jeg indpakningen er flot og den gør
sig godt ved siden af ultra-speciel-edition'en af LOTR 1 :)
Jeg købte den her for 2-3 ugers tid siden (også hos cd-wow) og det er et af
de bedste køb jeg har lavet hvad angår DVD film.. Der blev trukket 365
kroner på Visa kortet, men jeg har senere fundet ud af at der er en måde at
få fat i skiverne billigere fra CD-wow.. Citat fra Michael Aggerholm:

******* CITAT START *******
Hvis du vælger at købe nu hos CD Wow, er her et lille rabat fif:

Her kan du få tilsendt en rabatkode på £1,50 til køb af DVD film (husk at
ændre i rullemenuen fra CD til DVD):
http://www.cd-wow.com/trustcard

Når den kommer skal du aktivere koden ved at klikke på et link.

Når siden er indlæst lukker du browservinduet og går ind på CD Wow igen via
dette link:
http://www5.cd-wow.com/index.php?affid=12347&pp_nr=1

Det skærer £1 af alle priserne (men vist kun på den første film du putter i
kurven)

Så bestiller du filmen og husker at indtaste rabatkoden.

Vupti, så har du sparet £2,50

Linket der skærer £1 af priserne virker så mange gange du har lyst.

Rabatkoden kan kun sendes en gang til den samme emailadresse (men
emailadresser er jo gratis mange steder).

Desuden sender CD Wow gratis, så det gælder om kun at bestille en film af
gangen.

Håber du (og andre) kan bruge dette lille fif.
******* CITAT SLUT *******

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Juggernaut

Dato : 14-10-03 20:55

Tak for den lille beskrivelse :) Iøvrigt mens jeg sad og støvsugede nettet
for at finde denne metalting, støder jeg på en Military Edition. Den er
ellers fin. Men 799,-....:)

http://www.axelmusic.dk/productDetails/8809038383855

Mvh
Moerch

Fra : Henning B.

Dato : 14-10-03 21:23

Hejsa.
DVDpusheren har metalboksen til hele 699.
Det fremgår at det er et restparti.

MVH Henning

P.S. jeg har købt den i metalboks.
Den er meget flot lavet.

Fra : Juggernaut

Dato : 14-10-03 21:31

Der står dette ved billedet hos Dvdpusheren:
De første oplag af denne var i en flot metalbox, men får nu desværre kun nu
i denne (også meget flotte) æske (se billede)
Hvad er så hvad her? Jeg er lidt forvirret....:)

Mvh
Moerch
De første oplag af denne var i en flot metalbox, men fås desværre kun nu i

Fra : Henning B.

Dato : 15-10-03 20:21

Hejsa.
Ja,det havde jeg lige overset.