jeg glæder mig
Fra : lhs

Dato : 13-10-03 21:45

Hejsa

så glæder jeg mig: http://www.bubbahotep.com/main.html

Phantasm har været en af mine yndlings horror filmserier og Bruce i evil
dead var jo heller ikke værst..

Lars HS

Fra : Jeppe Møller

Dato : 13-10-03 22:58

http://www.bubbahotep.com/main.html

WTF!
Ja, det bliver sgi stort!
8.2 på IMDB - wow - http://us.imdb.com/title/tt0281686/
Hvor kan jeg finde en trailer (jeg kan ikke få det til at fungere hos
apple), og hvornår forventes den på dvd?
/JeppeM

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-10-03 23:19

Jeppe Møller escribió / skrev

> Ja, det bliver sgi stort!
> 8.2 p† IMDB - wow - http://us.imdb.com/title/tt0281686/

Bruce Campbell Does Elvis. Hail to the King baby! Det skal nok være et
hit.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 14-10-03 08:37

> Bruce Campbell Does Elvis. Hail to the King baby! Det skal nok være et
> hit.

Jeg tror det umulige sker - en film der bliver bedre end 'Debbie does
Dallas'
/JeppeM

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-10-03 15:40

Lars Hoffmann wrote:
> Jeppe Møller escribió / skrev

> Bruce Campbell Does Elvis. Hail to the King baby! Det skal nok være et
> hit.

Wheeee... det bliver stort! Glæder mig som et lille barn.

--
Jacob