Star Wars 4-6 i 2004?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-10-03 10:35

Hejsa
Sad lige og læste lidt nyheder

Sidste rygter er at Star Wars 4-6 måske udkommer 2004.

I har vel skrevet under?
http://www.originaltrilogy.com/

Men ifølge dette citat så fåes de originale ikke:

At the recent DVD conference in L.A., I spoke with Lucasfilm's Jim
Ward, who predictably wouldn't discuss the DVD release plan for the
original Star Wars films, other than to say that they WOULD be
released on DVD at some point. He did, however, say that Episode III
was being well documented for DVD, and he once again noted that the
original theatrical versions of these films no longer exist - the new
SEs are George's ultimate vision for these films.

Men det lyder i mine ører lidt mærkeligt, men hvad ved jeg!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : John Hinge

Dato : 13-10-03 11:47

On 13 okt 2003 Morten Bowman Hansen was heard to say:

> the new SEs are George's ultimate vision for these films.
>
> Men det lyder i mine ører lidt mærkeligt, men hvad ved jeg!?

Gerogieboy besluttede at Greebo skød først, at Jabba holdt af
Musical numre, og ikke ku lide at få sin hale trådt på, samt at
Dødsstjerner laver 'praxiseffekt' når de siger bum.
Og Gorgie har besluttet at det er den eneste saliggørende version.
Overfor det kan vi ikke gøre så meget andet end at sige ..
De er da meget pæne i de restaurerede farver og den slags... :)

Personligt så jeg da hellere at man havde nøjedes med at lave
restaureringen (damn hedder det nu det på dansk? restored =
restaureret ?) og generel teknisk rensning/optimering..

De som vil se Star Wars Classic må nøjes med gamle VHS eller LD.
De som vil se Star Wars DVD er nok tvangsindlagt til Gorgieboys vision.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-10-03 11:52

John Hinge wrote:

> [...]
> Musical numre, og ikke ku lide at få sin hale trådt på, samt at
> Dødsstjerner laver 'praxiseffekt' når de siger bum.

Men han mente ikke at de hakkende skydedøre var værd at bruge tid på...
man undres.

> [...]
> restaureret ?) og generel teknisk rensning/optimering..
>
> De som vil se Star Wars Classic må nøjes med gamle VHS eller LD.

Er det mon muligt at kopiere fra LD til DVD?
I så fald må der næsten være et marked for den kreative.

Ikke at jeg vil opfordre til noget ulovligt naturligvis.. bare et
tankeeksperiment. Hvis der nu skulle være nogle kreative i gruppen

/Robert

Fra : Jan Andersen

Dato : 13-10-03 12:11

On Mon, 13 Oct 2003 12:52:04 +0200, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

>Er det mon muligt at kopiere fra LD til DVD?
>I så fald må der næsten være et marked for den kreative.

I Malaysia har der længe været masser af "kreative"

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Don G.

Dato : 19-10-03 21:24

"Jan Andersen" <FOSjklaml@FOSmail.dk> skrev...

> I Malaysia har der længe været masser af "kreative"

Det kan jeg kun bekræfte. I dette tilfælde er de dog hentet i Kina:
http://nerdcamp.dk/forum/viewtopic.php?t=106

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Martin Schou

Dato : 21-10-03 12:50

> Men han mente ikke at de hakkende skydedøre var værd at bruge tid på...
> man undres.

Jeg synes nu det er værre med Obi Wan Kenobis lyssværd i duellen med Darth
Vader hvor man i et par frames kan se hvordan de allerførste lyssværd var
lavet: En stok med guldfolie viklet rundt om LOL LOL og atter LOL. Det gad
de heller ikke fixe.

Martin

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-10-03 07:05

"Martin Schou" <fake@made.up> wrote in message

> [...]
> lavet: En stok med guldfolie viklet rundt om LOL LOL og atter LOL. Det gad

Med guldfoile? Har du et billede af det? Jeg kan da ikke forestille mig
hvorfor man ville bruge guldfolie. En pind? Ja selvfølgelig. Med en bestemt
farve? Ja sikkert også. Men hvorfor guldfolie?

mvh Frank

Fra : Martin Schou

Dato : 22-10-03 17:00

> [...]
bestemt
> farve? Ja sikkert også. Men hvorfor guldfolie?

Ja det synes jeg bare at det ligner..... men det er jo også kun ganske få
billeder de har glemt at lægge de rigtige lys på.
Jeg har ingen billeder af det da jeg ikke ved hvordan man laver et
screeenshot af en videofilm.

Martin

Fra : Morten DH

Dato : 13-10-03 16:35

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> De som vil se Star Wars Classic må nøjes med gamle VHS eller LD.

Eller vente til efterspørgslen blir stor nok og så købe hele striben en gang
til i de originale udgaver... Man har jo et standpunkt indtil der er $ nok
til at man skifter

Fra : N/A

Dato : 13-10-03 21:05

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-10-03 21:05

On Mon, 13 Oct 2003 21:13:06 +0200, "Jess Møller-Petersen"
<mostman@get2net.dk> wrote:

>LOL

Gu' ved hva' han griner af???

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten DH

Dato : 14-10-03 09:15

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Gu' ved hva' han griner af???

Hvis han er lige som mig er det nok mest af sig selv... Jeg køber med
garanti både de nye udgaver og de originale når de engang kommer - og igen
på HD-DVD når det er den tid på måneden... Der er allerede lavet plads ved
siden af mine Laserdisc bokse...

Det er jo ikke George Lucas der er den dumme her