Re: hjælp jeg leder efter en film
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 17:19

On Sun, 12 Oct 2003 17:18:58 +0200, Madsen <madsen@portalen.no> wrote:

>Har lige været inde på Futureent og kigge.
>Issue number skal kun bruges hvis du betaler med
>Switch eller Solo kort, ikke når det er Visa.
>
>Der står jo netop "Issue Number (Switch & Solo cards)"
>
>Så du skal bare springe let og elefant over feltet med
>Issue number.

det har jeg prøvet :(((

jeg tror sgu der er hold i den iq test man ku tage her på netet som
mensa foreningen har lagt ud - min iq/ik er sgu på 28

såre enkelt laver ind det mest debile mennesker .... Nå men jeg ringer
til dem så må jeg gå det igenem med dem der har det ....for det er jo
noget jeg vil bruger hver måned hvis jeg kender mig selv ret .....
--

Mv.
Bo M Mogensen

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Madsen

Dato : 12-10-03 17:23

On Sun, 12 Oct 2003 18:18:44 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>det har jeg prøvet :(((

Og du har valgt VISA lige ovenover ?

For jeg har lige prøvet igen og jeg undlod bare
at udfylde de 2 nederste felter. ( Issue number og
dato ) Det virkede fint alligevel.

Men hvis du ikke har valgt VISA, så vil den sikkert
have de numre.

mvh Madsen