Jeg søger en version af Memento - kan I hj~
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-03 12:23

Hejsa
Jeg søger en version af Memento hvor de speciel features er sat op i
samme gådefulde stil som filmen. Ifølge en kammerat er det ikke denne:
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6588
men hvilken kan det så være?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 11-10-03 13:36

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg søger en version af Memento hvor de speciel features er sat op i
> samme gådefulde stil som filmen. Ifølge en kammerat er det ikke denne:

Det er den, jeg har denne udgave, og menuen er opsat som en slags test, med
forskellige spørgsmål. Meget underholdende de første par gange.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 11-10-03 13:45

Morten Bowman Hansen wrote:
> [...]
> Jeg søger en version af Memento hvor de speciel features er sat op i
> samme gådefulde stil som filmen. Ifølge en kammerat er det ikke denne:

Jeg tror det er den udgave.
Jeg har den selv, men har endnu ikke haft den i maskinen.

MEn der følger nogle stykker papir med, som ligner noget fra intelligenstest
af en slags, og på en af den er der en masse ord, hovr en af den er watch.
Den er der tegnet rundt om, og der står med håndskrift, at for at se filmen
skal man vælge "watch" og trykke enter.
Jeg tror man i samme stil, skal finde frem til de andre punkter.

Selve udgivelsen er ret flot og originalt udført.
Jeg købte den fra Axel Music for 149kr.

Du kan evt kigge her, og se om du kan finde andre udgaver det måske nærmere
er:
<http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=999>

Min version er R1 (CE), og som du kan se, står der noget om at disc2 er
speciel.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Michael

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-03 13:56

Nu 179,- http://www.axelmusic.dk/productDetails/043396065987

> [...]
><http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=999>
>
>Min version er R1 (CE), og som du kan se, står der noget om at disc2 er

Det må være den. Jeg kan ihvertfald ikke opdrive andre. Ifølge den
berømte kammerat så skulle der være noget håndskreven på coveret!+

Morten
morten@bowman.dk