[DVD] Streetsonline
Fra : ML-78

Dato : 09-10-03 20:30

For nylig bestilte jeg en DVD hos www.streetsonline.co.uk, som jeg har handlet
hos flere gange før. Da den efter nogle dage ikke var afsendt, loggede jeg ind
på min konto og opdagede, at min ordrestatus var ændret til "annulleret". De
havde åbenbart ikke anset det for nødvendigt at oplyse mig om det, så jeg måtte
maile til dem og spørge, hvad der var sket og fik følgende svar:

"Unfortunately due to escalating administrative costs we are only able to accept
orders from customers who make payment with a Visa, Mastercard, Switch or Visa
Delta card that is registered in the United Kingdom or the Republic of Ireland."

Jeg synes mildest talt det er mærkværdigt at godtage min bestilling for derefter
at annullere den uden at gøre mig opmærksom på det. Ligeledes undrer det, at
ovenstående politik er indført uden, at det nævnes med en lyd hverken på siden
(jeg kan i hvert fald ikke finde det) eller under checkout - især i betragtning
af, at ændringen må påvirke de fleste kunder fra udlandet. Bestillinger fra
udlandet accepterer de nemlig stadig, bare med denne mærkværdige finte.

Er der andre her, der har bestilt hos dem for nylig? Hvordan gik det?

ML-78