Blackstar forsendelsestid
Fra : Morten Wartou

Dato : 08-10-03 13:45

Hej!

Nogen der har erfaring med hvor lang tid det plejer at tage for en skive fra
Blackstar.co.uk at nå til Danmark? Der blev sendt en skive afsted sidste
onsdag, og jeg har stadig intet modtaget - normalt synes jeg ikke UK->DK
forsendelser tager mere end et par dage...

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : ML-78

Dato : 08-10-03 13:54

> [...]
> onsdag, og jeg har stadig intet modtaget - normalt synes jeg ikke UK->DK
> forsendelser tager mere end et par dage...

Omkring en uge er meget normalt. Det kan tage både længere og kortere tid end
det. Jeg synes forsendelser fra Bensons plejer at være de hurtigste om at nå
frem (ofte ikke mere end2-3 dage).

ML-78

Fra : David T. Metz

Dato : 08-10-03 16:06

ML-78 skriblede:
>Jeg synes forsendelser fra Bensons plejer at være de
> hurtigste om at nå frem (ofte ikke mere end2-3 dage).

Well, i onsdags fik jeg en pakke fra amzon(uk), der iflg. ordrestatus på
deres hjemmeside var sendt samme dag! Slå den!

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : ML-78

Dato : 09-10-03 00:25

> Well, i onsdags fik jeg en pakke fra amzon(uk), der iflg. ordrestatus på
> deres hjemmeside var sendt samme dag! Slå den!

Tja, jeg har tidligere fået en mail fra Bensons om at min pakke var "despatched
today" - og jeg havde allerede modtaget filmen dagen i forvejen! (Det ville
måske have været mere imponerende, hvis ikke det var fordi man kunne se mailen
var afsendt for flere dage siden men blot nået frem meget forsinket.)

ML-78

Fra : Christoffer

Dato : 08-10-03 16:39

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote in
message news:4ETgb.382$2M4.362@news.get2net.dk...
> [...]
> onsdag, og jeg har stadig intet modtaget - normalt synes jeg ikke UK->DK
> forsendelser tager mere end et par dage...

Jeg har rigtig gode erfaringer med Blackstar, men der gik omkring en uge før
jeg fik det jeg havde bestilt. Hvis du får problemer har de en super
kundeservice, hvor man får svar på sine spørgsmål efter et par timer når det
er email. Jeg fik en dvd hvor coveret var gået i stykker og så skulle jeg
bare sende den tilbage, og de sendte en ny dvd inklusiv at de betalede porto
udgifter, så ikke nogle problemer der.

Mvh
Christian