Matrix Revolutions
Fra : spæf

Dato : 07-10-03 16:32

Uha, har lige set traileren. Det ser gooodt ud. Ligner umiddelbart noget der
stikker Reloaded.

Kan tjekkes her:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/rv_cmp/rev_trailers_theatre.html

Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 07-10-03 17:04

FED!!!

Fra : Kong Kent

Dato : 07-10-03 20:15

> FED!!!

Din quote-teknik er elendig, og dit indlæg intetsigende! Du skal fan'me gøre
det ordentligt!! Se her:

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!! Kan ikke vente til 5. november!

Kent Kirkegaard Jensen - der skal se Bad Boys II i aften 23.30 (glæder sig
lidt)
www.f1journal.com

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 07-10-03 20:57

Fuck det! Min quote-teknik er ikke eksisterende og det med at mine indlæg er
intetsigende, er det ikke meningen med News-groups. Der er så mange der gøre
det på samme måde, men: Den er stadig FED!

Fra : Christian Joergensen

Dato : 07-10-03 21:28

Det synes jeg også!

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |

Fra : Kong Kent

Dato : 07-10-03 21:46

> Fuck det! Min quote-teknik er ikke eksisterende og det med at mine indlæg
er
> intetsigende, er det ikke meningen med News-groups.

Rolig nu. Tog bare lidt gas på dig!

> Der er så mange der gøre
> det på samme måde, men: Den er stadig FED!

Helt enig!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 07-10-03 23:45

I know!
Er den stadig FED...... JA

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-10-03 21:34

Kong Kent wrote:

> Din quote-teknik er elendig, og dit indlæg intetsigende! Du skal
> fan'me gøre det ordentligt!! Se her:
>

> FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!! Kan ikke vente til 5.
> november!

LOL! sådan!

Fra : Christian Joergensen

Dato : 07-10-03 17:35

On Tue, 07 Oct 2003 17:32:28 +0200, spæf wrote:

> Uha, har lige set traileren. Det ser gooodt ud. Ligner umiddelbart noget der
> stikker Reloaded.

Hvornår skal vi ind og ligge foran Imperial? (Læs: hvornår starter
forsalget?)

--
Christian Jørgensen | If ignorance is bliss
http://www.razor.dk | - then knock the smile off my face ;)

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-10-03 19:33

spæf wrote:

> Uha, har lige set traileren. Det ser gooodt ud. Ligner umiddelbart noget der
> stikker Reloaded.

Det er da heller ikke særligt svært. Reloaded var u s s e l.

/David

Fra : Emil Rune

Dato : 07-10-03 20:59

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Det er da heller ikke særligt svært. Reloaded var u s s e l.
>
> /David

Nu stopper du....;)

Emil
- der kan lugte ophedet debat på vej....

Fra : Thomas

Dato : 07-10-03 21:17

Har ikke set Reloaded... Syntes 1'eren var det værste vås jeg
nogensinde har set... Så har ikke gidet spilde tid på at se 2'eren.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-10-03 23:06

Don't feed the troll...

Fra : spæf

Dato : 07-10-03 23:23

> Det er da heller ikke særligt svært. Reloaded var u s s e l.
>
> /David

Arhhhh, hva', så skidt var Reloaded da heller ikke. Jeg synes heller ikke at
den lever op til nr. 1, men hvordan skulle også kunne det, også er det da
stadig en fed sci fi film.

Jeg har dog også en teori om at Reloaded bliver bedre og mere meningsfyldt
når man har set Revolutions. De bør vel nærmest betegnes som én film,
fremfor to forskellige.

Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-10-03 12:51

On Wed, 8 Oct 2003 00:23:11 +0200, "spæf" <teater-lyd@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har dog også en teori om at Reloaded bliver bedre og mere meningsfyldt
>når man har set Revolutions. De bør vel nærmest betegnes som én film,

Problemet er nærmere at Reloaded ikke er nær så godt fortalt. I Matrix
blev action, historie og filosofi fortalt i samme scene, hvor det i
Reloaded er splittet meget mere op. Det gør det til en ringere film i
mine øjne. Men ikke en dårlig film

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Moeller

Dato : 07-10-03 23:57

David Rasmussen skrev:

> Det er da heller ikke særligt svært. Reloaded var u s s e l.

Naharj. En virkelig ussel film - så skal du se Hollywood Homicide!

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-10-03 13:04

Martin Moeller wrote:
> Naharj. En virkelig ussel film - så skal du se Hollywood Homicide!

Men den vidste man i det mindste i forvejen ville være en gang lort.

Tenz.

Fra : Martin Moeller

Dato : 08-10-03 13:36

Tenzel Kim skrev:

> Men den vidste man i det mindste i forvejen ville være en gang lort.

Sikkert.

Men jeg havde nu håbet, at Harrison Ford ville give filmen en vis standard,
men der tog jeg grueligt fejl.

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."

Fra : Jack

Dato : 09-10-03 10:34

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message

> Men den vidste man i det mindste i forvejen ville være en gang lort.

Sludder

Fra : Jack

Dato : 09-10-03 10:34

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> wrote in message

> Naharj. En virkelig ussel film - så skal du se Hollywood Homicide!

hmm, det er jeg ikke enig i, bevares det er ikke en film der vil gå over i
historiebogen som en af HF's bedste, men underholdende var den bestemt.
Når den engang lander på dvd, så er det haps hjem til hjemmebioen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 07-10-03 21:58

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Uha, har lige set traileren. Det ser gooodt ud. Ligner umiddelbart noget
> [...]

*sigh*....

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Per

Dato : 08-10-03 10:01

> Uha, har lige set traileren. Det ser gooodt ud. Ligner umiddelbart noget
> [...]
Er det ikke den der har været ude et stykke tid? Jeg har traileren i HDTV
WM9 1280x720 ;)