dvdzone
Fra : cyber

Dato : 07-10-03 09:15

www.dvdzone.dk/ er det godt ?

Fra : Thomas²°°³

Dato : 07-10-03 20:19

"cyber" <cyber@mail.com> skrev i en meddelelse
news:qet4ovoama21e1rgsvdhjn6fejf4h4mc61@4ax.com...
> www.dvdzone.dk/ er det godt ?

Det er ikke til at vide - kan ikke oprette mig som bruger. Freeway vil ikke
acceptere mit kort, har ellers brugt det tidligere i dag hos SHG.dk

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Thomas²°°³

Dato : 07-10-03 20:33

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> acceptere mit kort, har ellers brugt det tidligere i dag hos SHG.dk

Har fået hul igennem nu, så nu venter jeg spændt på de første film

Fra : cyber

Dato : 07-10-03 20:37

On Tue, 7 Oct 2003 21:33:27 +0200, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

>"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse

>ikke
>
>Har fået hul igennem nu, så nu venter jeg spændt på de første film

Supert, lad mig høre hvordan det går

Fra : Thomas²°°³

Dato : 07-10-03 21:01

> Supert, lad mig høre hvordan det går

Jeg melder tilbage, når jeg har modtaget nogle films

Fra : cyber

Dato : 07-10-03 22:13

On Tue, 7 Oct 2003 22:00:47 +0200, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

>"cyber" <cyber@mail.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg melder tilbage, når jeg har modtaget nogle films
Takker

Fra : Thomas²°°³

Dato : 08-10-03 15:04

> Takker

Har lige fået en mail om at Toy Story og X-men 2 sendes til mig i dag

Fra : cyber

Dato : 08-10-03 16:35

On Wed, 8 Oct 2003 16:03:44 +0200, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

>"cyber" <cyber@mail.com> skrev i en meddelelse
>
>Har lige fået en mail om at Toy Story og X-men 2 sendes til mig i dag
så langt, så godt

Fra : Thomas²°°³

Dato : 09-10-03 07:52

> så langt, så godt

Har lige fået de to film her til morgen - vedlagt en frankeret returkuvert.
Det ser ud til det spiller, jeg er så spændt på hvor hurtige de er, når man
returnerer filmene.

Fra : cyber

Dato : 09-10-03 22:01

On Thu, 9 Oct 2003 08:51:48 +0200, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

> [...]
>Det ser ud til det spiller, jeg er så spændt på hvor hurtige de er, når man
Rart at høre du fik dine film fra dvdzone, efter hvad du nu har
fortalt vil jeg prøver dem i næste uge, tak Thomas

Fra : Thomas²°°³

Dato : 10-10-03 11:10

> Rart at høre du fik dine film fra dvdzone, efter hvad du nu har
> fortalt vil jeg prøver dem i næste uge, tak Thomas

Har returneret film i går, fik mail i dag om at mine film var returneret og
nye er på vej. Indtil videre er der kun stor ros til dem, så jeg håber de
fortsætter

Fra : cyber

Dato : 10-10-03 11:44

On Fri, 10 Oct 2003 12:10:23 +0200, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

> [...]
>nye er på vej. Indtil videre er der kun stor ros til dem, så jeg håber de
Det lyder helt klart som om de holder det de lover, jeg har læst at de
også sende film afsted på søndage

Fra : Jail

Dato : 14-10-03 06:36

Ikke at det er DVDzonens skyld, men jeg har returneret mine 2 første
film i torsdags og de er stadig ikke nået frem. DVDzone giver
postdanmark 3 dage til at levere (nu er der snart gået 4), så jeg
håber der sker noget idag.

Ikke så underligt om der skulle forsvinde nogle i posten, hvis først
der er et par postarbejdere der finder ud af hvor mange dvd'er der
sendes i en ganske almindelig kuvert (uden kvittering) .. Jeg håber
deres koncept holder, det lader bare til at de er nødt til at stole
MEGET på slutbrugeren ..

/Jail

Fra : Thomas²°°³

Dato : 15-10-03 08:57

"Jail" <not@mine.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> film i torsdags og de er stadig ikke nået frem. DVDzone giver
> postdanmark 3 dage til at levere (nu er der snart gået 4), så jeg

Har sendt retur to gange nu, og begge gange har jeg fået en mail dagen efter
om at filmene er modtaget. Så ikke nogle problemer herfra.

> [...]
> sendes i en ganske almindelig kuvert (uden kvittering) .. Jeg håber
> deres koncept holder, det lader bare til at de er nødt til at stole

Har samme tanke, men har ikke fundet nogen løsning på det. Så skal det
sendes som værdibrev, anbefalet eller lign. og så er der ikke sparet noget

Fra : Jail

Dato : 16-10-03 14:12

Afslutning på dvdzone historien.

Nå, så viste det sig at de havde lidt vanskeligheder med deres system,
så pludselig havde de modtaget filmene .. Nå, sådan kan det gå, man er
vel et opstartsfirma :)

Heldigvis gav de mig 7 dages extra abonnement - så nu glæder jeg mig
til mine næste film .. Wilbur begår selvmord og Løvernes konge.

/Jakob