Fellowship of the Ring - dvd cover
Fra : Dennis Sorensen

Dato : 06-10-03 18:51

Hejsa.

Skal endelig til at købe 4-disc versionen af Fellowship of the Ring /
Eventyret om ringen.
Her er mit spørgsmål.
Jeg vil gerne købe den danske version, så jeg får det lille mtv easter egg
med, som ikke er på den engelske version.

Men på selve pap-coveret ; står der Fellowship of the Ring eller Eventyret
om ringen ? Og igen det samme spørgsmål om pap-coverets ryg ; står der Lord
of the Rings eller Ringenes Herre ?
Vil nemlig gerne ha' at det står på engelsk, og ikke på dansk, når alle tre
engang skal stå ryg til ryg :)
(Det er lige meget om det står på dansk på papiret i plastic etuiet.)

- Dennis

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-10-03 19:31

"Dennis Sorensen" <dennix99@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men på selve pap-coveret ; står der Fellowship of the Ring eller Eventyret
> om ringen ? Og igen det samme spørgsmål om pap-coverets ryg ; står der
Lord
> of the Rings eller Ringenes Herre ?

Der står den engelske titel begge steder (modsat biografudgaven). Det er
faktisk kun et løst blad med indholdsfortegnelsen, der indikerer, at der er
tale om den danske version. Du kan trygt købe den.

MVH
Jens

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 06-10-03 19:45

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote

> [...]
er
> tale om den danske version. Du kan trygt købe den.

Mange tak for svaret !

Mvh, Dennis

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 07-10-03 17:08

> Jeg vil gerne købe den danske version, så jeg får det lille mtv easter egg
> med, som ikke er på den engelske version.

Hmm.. har jeg ikke hørt om. Hvad går det ud på?

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-10-03 19:15

"Peter (8464)" <usenetCOW@vesterbro24.dk> wrote in message

> Hmm.. har jeg ikke hørt om. Hvad går det ud på?

Det er en lille sketch som blev brugt til MTV Movie Awards.
Sketchen er af sexuel karakter, og er vurderet uegnet for det
filmens målgruppe, derfor er den ikke med på R2UK udgaven.

Alternativet skulle filmen have haft en højere rating, og det er måske lige
voldsomt nok at hæve rating for en film, bare fordi ekstramaterialet
påkræver det!

/Brian

Fra : Thomas²°°³

Dato : 07-10-03 20:40

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en lille sketch som blev brugt til MTV Movie Awards.
> Sketchen er af sexuel karakter, og er vurderet uegnet for det
> filmens målgruppe, derfor er den ikke med på R2UK udgaven.

Hvodden får man det easteregg frem?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-10-03 21:58

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> wrote in message
> "Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvodden får man det easteregg frem?

Beskrivelsen her gælder for R1 udgaven, men det er samme fremgangsmåde på
R2DK udgaven:
http://www.dvdeastereggs.com/showEgg.php?eggid=894&grabEggs=l

/Brian