OT Spam til skribenterne i denne gruppe
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-10-03 15:41

Jeg har modtaget spam fra en vis Hr. "Petter Dalaporn"
<bigguyxl@bigguyxl.com> og kan se at det på største amatørvis er brugt
en to: med et ar hundrede modtager (deriblandt undertegnede og flere
skribenter her i gruppen.) Det er spam når det er værst og jeg vil bare
lige anbefale at alle dem der modtager mailen, klager til vedkomnes
udbyder.

Fra : Andrew

Dato : 05-10-03 15:53

> [...]
> skribenter her i gruppen.) Det er spam når det er værst og jeg vil bare
> lige anbefale at alle dem der modtager mailen, klager til vedkomnes

Jeg har også modtaget mailen !

Sådan en nar!!!

/anders

Fra : David T. Metz

Dato : 07-10-03 11:56

Lars Hoffmann skriblede:
> Jeg har modtaget spam fra en vis Hr. "Petter Dalaporn"

Spam'en startede hos mig i sidste uge - det er diskuteret i sidste uge i
dk.admin.netmisbrug. Problemet er at udbyderen er fra Thailand.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923