Hvad hedder filmen ?
Fra : tere

Dato : 05-10-03 06:47

Et fly styrter ned i andesbjergene med et amerikanske volleyball hold. Efter
et par uger begynder de overlevende at spise af de omkomne. Da jeg så den
for nogle år siden blev jeg facineret af de psykologiske mekanismer som
trådte i kraft i gruppen af overlevende.
Den tur som 2 af deltagerne begiver sig ud på hen over andesbjergene efter
hjælp, bliver regnet for den største kendte fysiske kraftpræstation udført
af mennesker. Bjarne Riis go home.

Pepe

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-10-03 07:47

On Sun, 5 Oct 2003 07:46:36 +0200, tere wrote:

> [...]
> for nogle år siden blev jeg facineret af de psykologiske mekanismer som
> trådte i kraft i gruppen af overlevende.

Det må være "Vi lever".

Første hit på Google var den her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7812

--
Lars

Fra : Per Andersen

Dato : 05-10-03 12:31

"vi lever" - "Alive"
per

Fra : Christian Andersen

Dato : 06-10-03 07:39

tere wrote:

> [...]
> for nogle år siden blev jeg facineret af de psykologiske mekanismer som
> trådte i kraft i gruppen af overlevende.

Det må være "Halløj i Andesbjergene."

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Per Andersen

Dato : 06-10-03 16:22

den hedder på dansk - Vi lever og den engelske tittel er "Alive"