The cube 2 ?
Fra : Anders HL

Dato : 04-10-03 13:19

Er der nogen der har set denne efterfølger ? Så den var kommet nede hos den
lokale video biks, men vil lige høre om der evt. er nogen der har et par
kommentarer til den inden jeg (måske) lejer den ??

mvh

Anders HL

Fra : Lars H.

Dato : 04-10-03 13:30

On Sat, 4 Oct 2003 14:18:39 +0200, "Anders HL"
<ps2spil@removeme_hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har set denne efterfølger ? Så den var kommet nede hos den
>lokale video biks, men vil lige høre om der evt. er nogen der har et par
>kommentarer til den inden jeg (måske) lejer den ??

Hvis du kunne li' 1'eren, så er den bestemt værd at se. Conceptet er
det samme.

--
Wonder why?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-10-03 16:33

Lars H. wrote:

> Hvis du kunne li' 1'eren, så er den bestemt værd at se. Conceptet er
> det samme.

Så meget endda, at det stort set er den samme film. Jeg havde det som om, at
jeg så en remake. De har dog prøvet at gøre slutningen mere
amerikaner-venlig... jeg syntes ikke at den var besværet værd.

--
Jacob

If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him
is "God is crying." And if he asks why God is crying, another cute
thing to tell him is "Probably because of something you did."

Fra : Morten DH

Dato : 04-10-03 18:58

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så en remake. De har dog prøvet at gøre slutningen mere
> amerikaner-venlig... jeg syntes ikke at den var besværet værd.

Lyder ikke lovende - må indrømme undertitlen "Hypercube" lugtede så grimt at
jeg ikke har fået taget min sammen til at leje den endnu

Fra : Kim Jensen

Dato : 04-10-03 19:53

Anders HL wrote:
> [...]

Bemærk, at det IKKE er Vincenzo Natali der har lavet 2'eren. Anmeldelser
på nettet antyder også helt klart, at den slet ikke formår at gøre samme
indtryk som (den absolut geniale) originalen.

Kim Jensen
NewsCaster.dk // Port80.biz // kelvin8.com

Fra : Emil Rune

Dato : 04-10-03 20:39

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> wrote in message

> Bemærk, at det IKKE er Vincenzo Natali der har lavet 2'eren. Anmeldelser
> på nettet antyder også helt klart, at den slet ikke formår at gøre samme
> indtryk som (den absolut geniale) originalen.

Så se hellere hans forrige film, Cypher. Den er ude på dansk dvd og absolut
seværdig; teknisk flot og et ret medrivende plot.

Hilsen Emil

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 05-10-03 17:46

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> skrev i en meddelelse :

> Bemærk, at det IKKE er Vincenzo Natali der har lavet 2'eren. Anmeldelser
> på nettet antyder også helt klart, at den slet ikke formår at gøre samme
> indtryk som (den absolut geniale) originalen.

Cube 2 - Hypercube er såmænd okay, men slet ikke på samme niveau som den
første. Der er mange løse ender i Cube 2, som ikke rigtigt bliver
forklaret - og så er slutningen plat.

Cube, til gengæld, er fremragende.

> --
> Med venlig hilsen
> Kim Jensen

Mvh
Mads

Fra : Anders HL

Dato : 06-10-03 08:15

takker for svarene

....det ender jo nok med at jeg lige tager den med en dag..

Anders HL