Gammel Virus/Sygdom film
Fra : christian

Dato : 03-10-03 02:08

En film som jeg så for længe siden som jeg har glemt film´s navn og næsten
også handling.

Men det jeg kan huske er at filmen starter med at et fly flygter op til
nordpolen/island/grønland fra Rusland/Tyskland (sikkert under WW2) og
besætning gemmer flyvet i en stor eglo og dør selv. I nutid finder nogle
amerikaner (Tror jeg) flyvet og den last. Det viser sig at være en
dødsfarlig virus som hurtigt udrydder hele menneskehed på meget kort over
hele jorden og den eneste sted hvor virus ikke har nogen effekt er på
ekstrem kolde steder. På Ankatisk har amerikaner byggede en base, men
Russerne tror at det var en militærbase og har derfor "Target base" med et
atom missil.

Men sagen er den at et jordskævl truer US og det ved medfører at Forsvaret
computer system vil tror at det er under angreb og vil affyrer alle missiler
mod Rusland og bagefter vil de russiske missiler gør det samme, plus basen
på Ankatisk. Derfor bliver det et kapløb med tiden om at nå tilbage til US
og stoppe computeren hvor virus er fuld effekt og det er ingen beskyttelse
overhovedet.

Er det nogen som kan huske titel på denne film ?

mvh.

Christian K.

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-10-03 12:02

christian (lynkraft@av.dk) skrev følgende:
> En film som jeg så for længe siden som jeg har glemt film´s navn og
> næsten også handling.

"Klip"

> Er det nogen som kan huske titel på denne film ?

Det skulle vel aldrig være denne: http://www.imdb.com/title/tt0080768/

Også kendt som "Day of Ressurection"

- Martin

Fra : Henrik Rytter

Dato : 03-10-03 13:03

In article <3f7ccc5f$0$13256$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, christian
<lynkraft@av.dk> wrote:

> [...]
> overhovedet.
>
> Er det nogen som kan huske titel på denne film ?

Virus
http://www.imdb.com/title/tt0080768/

mvh
Henrik

Fra : christian

Dato : 03-10-03 13:32

Det var da lidt godt utrolig, jeg siger mange tak til jer begge to for jeres
svar

hilsen christian